Tidlig på´n, 17-mai og plante-prat

Reklame | Annonselenker

I dag våknet jeg klokken 05.30, og sjekket klokken på telefonen. Der lå det også en mail fra en ny coaching kunde, og det gjorde meg så glad at jeg spratt opp av sengen for å starte dagen. Jeg synes det er så vanvittig gøy å få jobbe med Pt-kunder igjen, så jeg klarte rett og slett ikke ligge i sengen mer, jeg måtte opp og i gang🌸

Nå er klokken 07, og jeg har ryddet hele leiligheten, satt på en maskin med tøy, satt på oppvaskmaskinen, tørket over alle flater og vannet planter. Apropos planter – jeg dreper virkelig alt som kommer inn i mitt hjem, og det er bare trist. Har jeg tilfeldigvis noen plante-venner blant mine følgere?

Da har jeg et spørsmål: Hvilken plante tenker du på, når jeg sier at den skal være litt stor, grønn, med store blader, trives inne, og ikke måtte vannes så ofte. hehe😅🙏🏻

Kjole – fra i fjor, lignende HER & HER / Sko – HER

Nå skal jeg bruke formiddagen på å lage ferdig planer til kunder, og få i gang oppstart på helt ny kunde. Hjelpes så gøy dette er! I dag håper jeg det kommer noe informasjon om når treningssentrene åpner igjen. Det funker å trene ute og hjemme, men det er jo ingen tvil om at jeg virkelig foretrekker sentret mitt. En ting er utstyret og alle mulighetene der, men det jeg savner mest er faktisk det sosiale. Gjengen min som går fast på timene mine, og selvfølgelig alle fine kolleger. La oss krysse fingre for at vi nå får en åpningsdato å forholde oss til💗

Hvordan går det med dere om dagen? Jeg er litt spent på å høre hva dere tenker om 17-mai? Har dere noen planer? Nå vil det vel komme noen ny retningslinjer ang det også, så det blir nok med å avgjøre for oss alle, men tog og store forsamlinger blir det jo ikke, så jeg er litt spent på å høre hva dere skal gjøre på nasjonaldagen🌸🌸

Ps: Trenger du en ny kjole til 17-mai? Eller litt nye vår-klær, eller kanskje en ny bikini eller badedrakt for sesongen? Min rabattkode maren25 gir deg 25% rabatt på NLYbyNelly ut dagen i dag💗 Sjekk hele utvalget HER

 

Smiiil, Maren 

13 kommentarer
    1. Monstera er en klassiker som klarer seg bra inne og med lite stell! Og en som har blitt min nye favoritt er Calathea; den er morsom og lever skikkelig🤩 Finnes i mange varianter av farger og mønster på bladene! Jeg er kjempedårlig på å passe på planter, men disse trives veldig godt her i alle fall🤗
      På 17. Mai blir det foreløpig 10km på 17. Mairaton og en liten frokost med et vennepar🇳🇴🥂🏃🏽‍♀️

    2. Hei! En zz-plante er supert om du ikke liker å vanne så mye! Den klarer seg fint 1 mnd uten vann, og den dør omtrent bare hvis du vanner den for mye. :)) Dem klarer seg fint i halvskygge også, så fint å ha i en gang eller liknende.

    3. Åh Maren, må bare si at du virkelig stråler for tiden.
      Bildene dine er også veldig fine 😀 Håper du har det bra!

      Anbefaler kunstige planter, haha. Må støvsuges av og til, men ellers veldig enkle å ha med å gjøre 😉 lang levetid også.

      Nesten fy fy å si, men jeg syns koronatidene gjør skikkelig godt. Fått senka totalbelastning og skuldre så til de grader, etter flere år i alt for høyt tempo på alle arenaer. Så syns egentlig det er helt nydelig.
      Håper på muligheten til å få treffe mormor og brodern til lunsj på 17. Mai, eller dra på topptur!

      Ønsker deg en nydelig helg når den tid kommer!

    4. Monstera, også kalt vindusblad, tåler mye! Gullranke er også veldig lettvint. Den er ikke så stor, men den vokser i lange ranker (enten oppover eller nedover), så hvis du setter flere sammen blir det veldig kult😊 Hvis du vil ha en stooor og veldig fin grønnplante, så er strelizia verdt å sjekke ut. Husk at de fleste planter misliker direkte sollys. Og at drenering er viktig. Derfor bør man bruke potter med vanningsfat, og pass på at ikke potten er for liten.

    5. smaragdpalme! de kan nærmest stå inne i et skap og likevel klare seg. De liker ikke vann på røttene sine og trenger derfor ikke å vannes ofte eller mye. vokser seg store og fine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg