Tid for deilige strikkegensere

Reklame | Annonselenker

Jeg elsker myke, gode, varme og deilige strikkegensere. Nå er endelig sesongen her for å finne dem frem, og jeg har tatt et lite søk for å finne mine favoritter, slike at jeg kunne dele dem med dere🧡 Jeg har valgt å gå for flere varianter, i ulike farger, men det som er felles er at ingen av dem er veldig dyre. La oss ta en titt:

Pudderrosa genser / Beige med rund hals  / Hvit med zip / Basic grå / Hvit med søte detaljer / Beige med v-hals

Mosegrønn / grå med rund hals / Vinrød strikkejakke / Hvit med nydelige detaljer / Mosegrønn strikkejakke / grå basic 

Håper du også fant noen favoritter her🧡 Nå skal jeg ta på meg den beige strikkegenseren med v-hals, og et stort deilig skjerf. Jeg har nemlig bestilt flere av disse hjem, og skal vise dere bilder av dem på, så snart jeg får tatt litt nye bilder. I dag skal jeg i et spennende møte. Det handler om å få til flere sporty eventer her på sørlandet, og det er noe jeg brenner veldig for💪🏼😅💦 Nå har vi jo fått til SPORTY LØRDAG i samarbeid med fvn. Jeg skal holde hele 5 gruppetimer, og gleder meg noe enormt!! Du kan lese mer og melde deg på HER. 

Ha en deilig mandag mine venner. Frem med smilet, og gjør det beste ut av det🧡

 

Smiiil, Maren 

2 kommentarer
    1. Har du tips til hvordan man kan si «Nei takk» til kake og lignende når man blir invitert på middag og det er forventet at man skal smake? Synes dette er vanskelig uten å virke frekk..

      Ha en fin dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg