The struggle is real

Reklame | Annonselenker

Jeg jobber med en ny vlogg til dere venner, men det tar litt tid for det er meget begrenset hvor mye som skjer her i heimen akkurat nå, hehe. Jeg samler 2-3 dager i én vlogg, og håper den kan bli grei nok hvertfall.

Dere får bli med på løpetur, se hvordan jeg legger inn litt styrke underveis på løpeturen. Dere får se handleposen, to oppskrifter på litt sunnifiserte godsaker, også får dere se ganske så mye til Lille Leo. Jeg har også et treningsprogram med strikk til dere, som legges inn som en del av vloggen. Så jeg tror og håper den skal bli grei nok. Vi får se❤️

Jeans HER / Sko HER / T-skjorte HER

Hvordan går det med dere venner? Jeg har hatt et par dager nå med litt labert humør og mindre energi. Det humøret mitt går så opp og ned at jeg blir helt skremt av meg selv. Jeg kan våkne å være som en solstråle, også dabber det skikkelig av utover dagen når jeg fyller på med nyheter, bekymringer for økonomi og fremtid, bekymring for alle jeg kjenner og er i glad i, som befinner seg  i risikogruppe for korona. Så kan jeg jobbe hardt med eget hode, går en tur, ringe familie og venner, også kommer jeg meg opp igjen. Det er som en berg og dalbane av følelser dette her. Jeg har det superfint i forhold til så mange andre, så jeg har overhode ingen rett på å klage, så det skal jeg faktisk bare slutte med!

Jeg har lyst å sende ut en hinsides gigantisk mengde med kjærlighet og positiv energi til dere alle sammen❤️ Til deg som er ensom, til deg som stresser deg ihjel med barn, hjemmeskole, brakkesyke og et evig mas, til deg som jobber for å holde samfunnet i gang, til deg som er syk, til deg som er frisk, til deg som er redd, og til deg som er lei. En giga klem til dere alle sammen❤️❤️

Nå skal jeg ut å få en tur med et av di aller fineste menneskene jeg vet om, nemlig min nydelige svigerinne. Jeg trenger å se et menneske, og selv om jeg ikke får klemme på henne, så skal det bli så uendelig godt å bare gå ved siden av henne, selvfølgelig med en god meters avstand. Så ja, rusletur på planen, etterfulgt av hjemmelaget pizza. Jeg blåser langt i at det er tirsdag, her skal det hygges!!!

Ta vare på deg selv, ta vare på hverandre, så lover jeg å dele en positiv vlogg som handler om alt annet enn Korona, veldig veldig snart❤️

 

Smiiil, Maren 

 

3 kommentarer
    1. Fine du Maren! ❤️ Kjenner meg så igjen i det med opp og ned i humør, det er nok helt normalt i denne tiden!
      Stoor klem til deg🤍🤍

    2. Det går opp og ned her å. Masse jobb og masse tanker. Og så blir man så isolert hjemme liksom, men takk og lov for litt trening og mye gøy på tv-en. Takk for at du gir så mye her på bloggen! Godt å lese at flere har det litt opp og ned. Klem

    3. Sender en stor klem tilbake! Jeg er i den kategorien som stresser meg ihjel med småbarn og hjemmeskole,🙈 det positive med det er at jeg rekker ikke å tenke så mye rundt alt dette 😅 Lurer forøvrig på hvordan jeansen er i størrelsen? Har du 36 eller 38?
      ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg