Teller ned til avreise

Reklame | Betakaroten Gold

Jeg teller ned dager, og det kribler i hele kroppen. Neste treningsreise er så nærme, og forberedelsene er i gang for fullt! Treningsøkter planlegges, foredrag forberedes og siste finish på hele opplegget spikres. Vi er så gira, og denne gangen har vi med oss den største gjengen vi noen gang har hatt med oss på tur🧡

Det blir en uke fylt med masse trening, spennende og lærerike foredrag, sol, varme og masse sosialt. Vårt mål er at hver deltager skal sitte igjen med verdens beste følelse etter reisen, og virkelig kjenne at de har lært masse, og føle seg trygge på å dra hjem og være sin egen personlige trener. Vi ønsker at de skal føle seg trygge på å lage sine egne programmer og kjenne at de sitter igjen med gode verktøy både på fysisk trening, kosthold, mental trening og en sunn, sterk livsstil.

Noe av det beste på slike turer, sånn sett bort fra trening, sol og gjengen, er maten. Det er buffet, og den er overfylt av sunne, delikate fristelser. Jeg gleder meg så til alle de herlige måltidene.

Jeg forbereder innhold til treningsreisen, men jeg forbereder også meg selv og huden min. Jeg har delt med dere flere ganger at jeg startet med Betakaroten Gold flere uker før Sri Lanka, og jeg har ikke sluttet. Betakaroten har gitt meg en dyp og fin brunfarge, som holder seg så godt. Jeg har heller ingen tegn til noe soleksem – på tross av veldig sterk sol på Sri Lanka. Betakaroten Gold er 100% vegansk, og to tabletter daglig en trygg og effektiv dose. Jeg kommer til å ta dem året rundt🧡

Forbered deg til sol og sommer, og bestill din Betakaroten Gold HER

Jeg gleder meg til å ta dere med på treningsreise til Rhodos. Vi reiser 19 mai, og skal ha en herlig uke sammen. Denne gangen er det ca 60 jenter på tur – og jeg gleder meg så til å bli kjent med dem🧡

Har du noen spennende planer denne våren og sommeren?

 

Smiiiil, Maren 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg