Tanker som stjeler nattesøvnen

Reklame | Annonselenker

God morgen hjerter🧡 I dag våknet jeg opp, etter en natt med mye tanker og lite søvn. I dag er jeg litt på siden av meg selv kjenner jeg, og når jeg åpnet macen kjente jeg at i dag vet jeg sannelig ikke hva jeg skal skrive til dere. Jeg har jo så lyst at det å klikke seg inn her skal bare gi masse herlig energi, men akkurat i dag var det sannelig litt manko på det. Beklager🧡

Jeg har blitt kontaktet av sykehuset, og skal inn å jobbe som sykepleier, men jeg vet verken når, hvor stor stilling, hvilken post eller noe som helst. Jeg går hver eneste dag å venter på at telefon skal ringe igjen, med mer informasjon. Det er så ubehagelig å gå slik på vent, og ikke vite noe som helst. Det føles godt å endelig skulle få hjelpe, men det er så mye usikkerhet knyttet til det også. Hvordan er det på sykehuset nå? Har jeg kompetansen som trengs? Hvordan kommer dette til å bli? Det er mye tanker, og det stjeler både nattesøvn og energi.

Jeans HER / Genser HER  

Dagen er såvidt i gang her, så nå jeg skal ta meg selv i nakken og komme i gang her. Jeg sitter her å lurer litt på hva dere ønsker dere i tiden fremover? Hva er det du håper å møte når du åpner bloggen min?🧡 Det hadde gitt meg så enormt mye hvis dere kunne delt et par ord om hva dere ønsker dere på bloggen nå. For eksempel oppskrift på ditt eller datt, mine favorittøvelser for en eller annen muskelgruppe, fineste treningsklær, ny spørsmålsrunde eller noe helt annet. Det hadde føles godt å kunne gi dere det dere vil ha nå😊

Nå skal denne tankefulle frøkna ta en dusj, lage en god frokost og starte dagen. Så gleder jeg meg til å titte innom dere her litt senere🧡

 

Smiiil, Maren 

 

11 kommentarer
    1. Så bra du får mulighet til å bidra!! Jeg ønsker gjerne flere oppskrifter, gjerne middager eller bakst som er koselig å bruke tid på nå i påsken. Ellers er spørsmålsrunder alltid gøy, og tar gjerne i mot flere vlogger fra hverdagen og påskekosen din:) Litt påskeinspo er også alltid gøy, siden sikkert flere kjenner på at det er vanskelig å finne påskestemning for øyeblikket.. Ønsker deg en super dag, sender deg gode tanker<3

    2. Så god du er. Blir aldri skuffa når jeg kommer inn på bloggen, uansett hvilken innlegg du har/ hvilket innhold. Alt er fint å lese. Jeg synest det høres gøy ut med innlegg om favorittøvelse for ulike muskler/ muskelgrupper – gjerne alternativer med og uten vekt/utstyr! Spørsmålsrunder er alltid gøy. Og når det etter hvert blir jobb på sykehuset, hadde det vært kjekt med innhold om hvordan prioritere/ få tid til trening – hvordan øktene legges opp; hvor mye, hvor ofte, hvor lange osv. Nå ble dette en lang kommentar 😅 Føler egentlig ikke det var behov for å skrive, for du produserer så mye bra uten tips. Og ikke vær bekymret for om du har kompetanse nok eller vil gjøre en god jobb. Uten å kjenne deg, virker din personlighet til å gjøre at du er en fantastisk sykepleier å møte. Eventuell teori tilegner du deg nok kjapt ❤️ Håper du får en fin dag og har bedre netter i vente!!

    3. Jeg synes alle innleggene dine er fine, og de trenger nødvendigvis ikke ha et spesielt «innhold» hvis jeg kan si det? Synes det er kjekt å titte innom og lese, uansett om det kun er «snik snakk», oppskrifter, trening osv. Synes du har et variert innhold, og jeg liker deg og bloggen veldig godt. Ønsker deg fortsatt en finfin påske 💛

    4. Tror nok alle vi som følger deg vet at du stort sett er positiv, glad og sprudlende. Men selvfølgelig er ikke alle dager sånn. Det gjelder alle, så det er bare fint at du sier dette, Maren! <3 Til innlegg: Hva med en topp 3 liste? Med dine favoritter innen mat, drikke, serier, podcaster, filmer, sanger, reiser, klesplagg, værste og beste hendelser i livet, værste og beste valg i livet o.s.v? Hadde vært gøy! 😀 Hva med å litt tilbakeblikk? Av dine 3 siste påsker? Av dine beste reiser?
      Det fineste du noen gang har opplevd f.eks. Håper du likte noe av dette. 😀 Stor klem til gode deg! Keep on shining! <3

    5. Du er så flink, jeg blir i godt humør av bloggen din uansett (kommenterer aldri, men var på tide) 🙂 Det er lov å skrive at man har det tungt, det tror jeg vi alle kjenner på for tiden!

      Personlig kunne jeg ønske meg øvelser til lår spesifikt (forside og bakside), gjerne uten vekter. Knebøy er greit nok, men for oss som må trene oss opp etter skade eller trenger noe heeelt nybegynner pga manglende muskulatur – det hadde vært kjekt 🙂 For min egen del kan jeg ikke hoppe og sprette, men rolige kontrollerte øvelser er tingen. Det savner jeg generelt, er så mange ting jeg ikke kan gjøre fordi intensiteten blir for høy for meg akkurat nå. Kan ikke følge noen programmer, men må justere alt og alltid lage til meg selv, som blir litt kjedelig og lite varierende i lengden.

      Lykke til med sykehusjobb, takk for bidraget ditt både her og fremover, du gjør en knall jobb! 🙂

    6. Jeg hadde blitt glad for litt gode oppskrifter nå i påsketiden 😀 På noen gode kaker eller gjærbakst, noe en kan kose seg litt ekstra med i disse dagene man heller skulle kost seg på hytta.. Noe glede må vi få ut av hjemmepåske også 😀

    7. Å gode du. Du kommer til å bli godt tatt vare på, og blir nøye opplært i smittevernprosedyrer. Det kan jeg love deg. Alle i sykehusene er liksom som en stor familie nå, og vi står i dette sammen og hjelper hverandre. Takk for at du bidrar.
      Synes bloggen din er en fin blanding av alt jeg. Men kjør gjerne litt hjemmefullkropps trening, nye film tips. Krim anbefalinger i bøker. Bare kjør på, og digger når du er ærlig sånn som Nå. Her jeg i nattevakts modus, men får ikke sove!!! Heldigvis bare 1 vakt igjen. Klem

    8. Jeg synes du gjør en flott jobb med bloggen og den er bra som den er! Innleggene jeg liker best og gjerne vil ha flere av er:
      – Hverdags Vlogg
      – Guide på treningsklær
      – Guide på koseklær
      – Turbilder fra skog og sjø 😊☀️

    9. Hei!

      Takk for veldig gode innlegg den siste tiden; veldig gøy at du har begynt å vlogge!! 🙂

      Lurer på om du har noen tips til å bygge seg opp igjen når man er ferdig med en veldig lang sykdomsperiode (tungpusten bare ved å gå på flat mark); når kondisjonen er helt på bunn og man blir veldig tungpusten av å gå opp en liten trapp?

    10. Hei Maren!
      Sykehuset er en ganske fin plass å være nå, selv om det selvfølgelig er rart som alle andre steder i denne merkelige tiden. Litt slitsomt og klamt å kle seg i gult halve dagen, men folk støtter hverandre og det er masse smil og latter, galgenhumor og sponset is 🙂 Vi hjelper hverandre. Det kommer til å gå kjempefint for deg når de kaller deg inn. Håper det hjelper litt på alle tankene. Lykke til og velkommen!

    11. Liker bloggen din svært godt som den er nå. Hverdagslig, koselig og variert. Liker at innleggene ikke er så påtatt, at du ikke bare skriver og legger ut vås fordi du må ha noe å blogge om, hvis du skjønner. Disse typiske «ferdig-innleggene» som mange bloggere benytter seg av. Helt ok det og, men det er lite av det på bloggen din og det syns jeg gjør deg litt annerledes, på en bra måte. Liker oppskriftene dine og vloggene veldig godt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg