Tanker om flytting og fremtid

🌸 Kontor i drivhuset 🌸

Har dere sett et så koselig sted? dette heter drivhuset, og er en del av Spiren café. Det perfekte stedet for meg å sitte å jobbe, finne inspirasjon og kose meg med jobb. Jeg elsker å være der, og er innom flere ganger i uken.

I dag har jeg en veldig tankefull dag, og det er nesten litt ubehagelig. Samtidig så er det godt å ha enn slike dager innimellom, hvor man går gjennom litt hvordan ting er, versus hvordan man helst skulle sett at det var. Tenke litt på mål, drømmer og ønsker. Jeg hadde besøk av to venninner i går, og de har bestemt seg for å flytte fra Kristiansand til Oslo. Det samme gjelder 3 andre venninner av meg. To av dem har allerede flyttet, de neste tre flytter i løpet av måneder. Det setter i gang noen tanker hos meg det også.

Det er jo ingen hemmelighet at jobb hadde vært enklere for meg i Oslo, og jeg har mye venner der. Samtidig så er Kristiansand byen i mitt hjerte, det er der familien min er, og familie trumfer ALT💗

I dag skal jeg bare la alle disse tankene få lov svirre, og samtidig skal jeg forsøke å konsentrere meg om jobb. Jeg jobber med to nye treningsprogrammer for ShapeUp, og en helt rå reiseguide. I tillegg var jeg ute på oppdrag med min fantastiske fotograf Tom i går, og jeg har flere hundre bilder å gå gjennom fra den shooten. Masse å gjøre med andre ord, akkurat slik jeg liker det på en mandag.

 

Håper dere har en fin mandag, og at uken har startet på en fin måte for deg🌸

 

Smiiiil, Maren

 

4 kommentarer
    1. Tenker på mye av det samme som deg for tiden. Samboeren min har flyttet til Oslo for å studere, og han vil jeg skal komme etter dit. Kjenner flere som bor der, men har jobb og familien min her. Vanskelig! Det tar mye energi av å gå rundt å tenke på sånn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg