Takknemlighet, intervaller og nerver i høyspenn

Den følelsen jeg sitter med her nå er så god❤️ ENDELIG er denne uken gjennomført, og jeg føler meg helt rar. Jeg må si rar, fordi det er en så merkelig sammensetning av følelser her nå. Jeg er så takknemlig og glad for at denne uken er over, at alle timene gikk så bra og at løpechallengen har blitt så stor og engasjerer så mange. Denne uken har vært så hektisk at det nesten har gjort litt vondt, og jeg har vært så langt utenfor komfortsonen min på flere måter. Jeg har lagt all min energi i å filme en hel haug av treningsprogammer, både løp og styrke, lage økter til løpechallenge, og gjennomføre de nye timene mine på nytt senter. Når fredagen endelig meldte seg i går, gikk lufta helt ut av ballongen, jeg følte meg helt tom og utladet. Samtidig følte jeg meg overfylt av gode, positive følelser og energi, for alt har jo gått så bra😊😊

Jeg tror deres gode energi på torsdag hjalp meg, for den løpetimen er noe av det aller aller gøyeste jeg har vært med på noen sinne. Jeg gleder meg så enormt til min neste time – tenk det!! Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle sitte med den følelsen etterpå, et par timer før min første løpetime. Da var jeg så nervøs da, hehe.

Så tusen takk for tålmodigheten deres denne uka, og tusen takk for alle fine kommentarer når jeg tør å dele at jeg gruer meg til ting, blir nervøs og er litt redd. Jeg føler at jeg har en venninnegjeng her inne, og det er ordentlig godt❤️❤️❤️

I dag skal jeg bruke hele dagen til å redigere, skrive og forberede neste uke til dere. All filming er gjort, alle bilder er tatt, styrkeporgammet er laget og intervallene er ferdige. Nå skal alt settes sammen, i både film og foto, slik at det blir presentert på best mulig måte for dere💪🏼😅❤️ Jeg gleder meg til å dele det, jeg håper og tror dere vil like uke 2 på løpechallenge!

I kveld kommer en av mine aller beste venninner på besøk, og vi skal ha en ordentlig jentekveld. Jeg gleder meg til å handle inn masse godt, og lage i stand mat og godsaker til oss. I kveld blir det joggebukse, film, venninnekos, og total avslapning.

Hva er dine planer denne lørdagen?❤️

 

Smiiil, Maren 

 

 

3 kommentarer
    1. Så glad på dine vegne! Jeg syns alltid det er så fint å lese bloggen din, og unner deg virkelig den gode mestringsfølelsen du har nå❤️ Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg