Ta bildene dine til nye høyder

Reklame | Egne presets

Dette er en skikkelig spennende nyhet for deg som elsker foto, og jeg har gledet meg til å dele det. Noen av dere har kanskje merket at jeg har hintet litt om at jeg kommer med noe spennende som omhandler bilderedigering. En nyhet som er positiv for både meg og dere. Jeg er så heldig at jeg har fått lov å teame opp med noen av de aller dyktigste folka jeg vet om på foto og bilderedigering. Denne gjengen er helt vanvittig dyktige på fotokunst, og jeg føle meg så heldig som får lov å lære av dem.

Creative Mist har satt sammen noen av de vakreste presetsene (eller bilderedigeringsfilter om du vil) jeg har sett, og jeg har vært fan av folka bak dette firmaet lenge. Nå har jeg fått lov å lage mine egen presets, sammen med dem, basert på slik jeg liker å rediger mine bilder.

TRAVEL: 

LIFESTYLE:

Det er i hovedsak to settinger jeg tar bilder i . Det ene er på reise, og det andre er i min vanlige hverdag, min livsstil med masse fargerik mat, trening, og hverdagsøyeblikk. Resultatet ble to ulike pakker med ferdig lagde filter / presets, en TRAVEL og en LIFESTYLE. Du får dem både til desktop og mobil. Du kan kjøpe kun ett, eller få begge til en spesial pris.

Du finner dem begge HER. ❤️

Alle instrukser på hvordan man installerer presets, og hvordan det funker får du når man kjøper pakken. I tillegg har du både forklaring og video HER om hvordan det gjøres. Det er så utrolig enkelt, og på null komma niks blir bildene dine helt fantastiske.

La oss se på noen før og etter bilder hvor jeg har brukt mine presets:

Deg håper dere synes dette er like gøy som meg❤️ Ta en titt på presetsene HER, og for all del spør hvis det er noe som helst du lurer på!!

 

Smiiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Så gøy og så fine presset😍 Har kjøpt og lastet ned men får ikke åpnet i Lightroom. Har du mulighet for å lage en bruksanvisning på norsk, tror jeg gjør helt feil🙈

      1. Hmm, hva er det du ikke får til? Send meg gjerne en mail på [email protected] , så skal jeg eller noen andre i teamet klare å hjelpe deg. Jeg måtte faktisk også få litt ekstra hjelp den aller første gangen, så det er helt forståelig ❤️❤️

    2. Hei Maren, jeg spurte deg før hvordan du tenker om redigering og filter og liknende, altså ansvaret til influensere. forsto at det ville tas med i en spørgesmålsrunde, men jeg har ikke sett noe om det etter det. Kanskje du kan svare litt nå fordi at du legger du disse fototipsene?

      1. Jeg synes overhode ikke man skal redigere ting som tenner hvitere, gjøre kropper tynnere, ta bort linjer/rynker, kviser osv. Det er jeg sterkt i mot, og her synes jeg alle influensene har et viktig ansvar!! Sånn gjør man bare ikke, punktum!

        men fotofilter og preset handler for meg om fotokunst, jeg har brukt masse tid på dette, og det har ingenting med å endre utseende å gjøre. Det handler om å forsterke farger, leke med kontraster, temperatur og tekstur i bildene, skape dybde og gjøre dem mer interessante. Det handler ikke om å endre utseende på personer, dette handler om foto – og det er en stor del av jobben min! 😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg