Svette, latter og team-spirit

Hver eneste treningsreise er jeg alltid litt spent på den dagen vi skal ha Team-økten. Den økten er alltid hemmelig for deltagerne, og de aner ikke hva de skal utsettes for. Det eneste de vet er at de skal jobbe i lag, og jobbe sammen om å klare ulike utfordringer. I dag hadde vi Team-økten og det rører noe dypt inni meg av å se hvor fantastisk bra jentene jobber sammen, hvordan de heier på hverandre, hjelper hverandre og sørger for at hele gruppa er med. I dag fikk de virkelig kjørt seg, men uansett hva vi kastet mot dem av utfordringer så var responsen positiv, og full av power.

Jeg har sikkert hatt 80% av jentene som har kommet bort til meg etter økta i dag, helt høy på team-spirit, endorfiner og mestring, og uttrykt hvor sinnsykt gøy dette var. Jeg har lyst å dele litt av dagens team-økt med dere, så dere får et inntrykk av hva jentene våre har fått brynt seg på.

Vi hadde en “#Buy in” som betyr at det er noe som må gjennomføres bare for å få lov å starte økta. Dagens Buy in var:

  • 100 burpees fordelt på laget – kun én kan jobbe av gangen
  • Laget står i planke, hver person på laget skal løpe en runde rundt gressbanen. Legger seg så ned igjen i planke, neste løper. Slik gjennom hele gruppen.
  • 100 situps fordelt på laget – kun én kan jobbe av gangen

Så løp laget samlet ned meg på stranda. Her ventet en våt utfordring. Fordelt på laget skulle det gjennomføres 1000 svømmetak i havet. Når dette var gjennomført løp laget opp igjen tilbake til Pia på gressplenen ( ca 1 km løpetur) Der ventet et faglig quiz på ting vi har snakket om gjennom uken. Feil svar ble straffet med burpees. Etter dette var det å løpe til meg igjen ( ca 1 km) og der ble laget møtt av bakke-intervaller. 10 drag opp bakken. Herfra var det en ny løp/gåtur som transport til Pia på gressplenen. Der ventet en ny fysisk utfordring. Hele laget måtte stå i hockey, mens hver person på laget gjennomførte én lengde med gående utfall. Ca 100 meter. Deretter løper laget ned til meg, som nå har forflyttet meg til et slags utendørs amfi, med store bede trappetrinn. Her skulle det gjennomføres følgende: 100 step ups fordelt på laget, 100 push ups fordelt på laget, og 100 knebøy med hopp fordelt på laget.

    

Gjengen jobbet som noen helter, og det var så rått å få lov å heie, pushe, motivere og være med dem fra sidelinjen. Jeg blir så uendelig stolt av hva disse jentene kan få til når de jobber i lag.

Det tok helt av i heiarop og applaus på et tidspunkt, og jeg tror flere av oss virkelig kjente det, flere steder enn kun såre muskler. Klump i halsen, og verdens største smil om munnen. FOR en dag❤️❤️❤️

I dag er den siste hele dagen her på Rhodos, og det er så trist på tenke på. Vi har det jo så sinnsykt gøy!!! Hjemtur tenker vi ikke på enda, dagen i dag skal nytes. Sola stråler, og vi er klare for å nyte hvert minutt av denne lørdagen. Håper alt er fint hjemme, og at helgen din er nydelig. Snakkes snart igjen❤️

 

Smiiil, Maren 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg