Svar på spørsmålsrunde

Her kommer svarene på spørsmålene deres❤️❤️

Kondisjonstrening som funker når kneet ikke liker løping?

Da finnes det masse andre alternativer, for eksempel ellipse, svømming, romaskin eller spinning 😊😊 Husk at alle intervaller jeg deler i “Løp med Maren” absolutt kan gjøres på disse kondisjonsapparatene også.

Blir du boende i leiligheten frem til huset deres er klart?

Nei, jeg flytter til Magnus sin leilighet når min blir solgt😊

Når er huset ferdig, og når kommer leiligheten for salg?

Huset er ferdig i september og leiligheten min legges ut for salg i romjulen med visninger i starten av januar.

Er alle øktene dine like harde/krevende som det ser ut som?

Tenker du da på de øktene jeg deler på sosiale medier? Ja, eller det er jo så hardt som man selv gjør det til. men jeg liker godt harde effektive økter ja.

Trener du like hardt som deltagerne på timene dine?

Nei absolutt ikke!! Min oppgave er først og fremst at de skal få en god økt, med gode øvelsesbilder, oppfølging og pushing. det er IKKE min treningsøkt, men 100% deres. Så er med, men i hovedsak da for å gjøre økten bedre for dem.

Hva jobber Magnus med?

Han er håndverker 😊😊

Hvordan går det for tiden?

Litt stresset, akkurat denne uken her har vært kaotisk!! men etter siste time på lille julaften, så blir det godt med noen roligere dager ❤️

Du har gått ned litt i vekt igjen, og blitt mer markert. Er dette bevisst?

hehe, det tror jeg ikke stemmer. Det ha i alle fall ikke jeg fått med meg selv, så da må jeg nok svare at det er ikke bevisst nei.

Hva er dine favoritt tradisjoner i julen?

3 nøtter til askepott, julegudstjeneste i kirka og besøk på graven til de som ikke er blant oss mer på selve julaften, også julemiddag med familien, førjuls-selskap hos mine foreldre, og finne fine gaver til dem jeg er glad i, før jul❤️ 

Passer du på 1m regelen i jula?

Selvfølgelig 😊

Hvordan finner du musikk til alle gruppetimene dine? Det er vilt bra på dine timer

Ååå så gøy du synes det!! Jeg bruker mye tid på musikken, men kanskje ikke på den måten mange andre gjør. Jeg teller ikke takt osv i sangene, jeg går kun på følelse. Sangen MÅ få meg til å føle noe, for at den skal inn på listen min. Jeg bruker masse tid på å sitte å søke etter nye gode låter, som gjør meg gira på å virkelig pushe på det lille ekstra på trening.

ELSKER at du deler at du spiser godis, mange har godt av å se det. Inkludert meg.

Veldig mange har kommentert på det, og jeg synes nesten det er litt trist. Det er jo ingenting galt med å spise litt sjokolade og godteri. Alt med måte selvfølgelig, men i min verden finnes ikke ja-mat og nei-mat, og jeg kommer aldri til å nekte meg godsaker. Jeg skal så absolutt fortsette å dele godsaker og vise at det spises hver eneste helg her, selv om jeg trener og har en sunn livsstil. For meg er en sunn livsstil en livsstil i balanse, hvor ingenting er ekskludert 😊😊

Forstår ikke øktene dine, kan du forklare? 

Hmm, da tror jeg du må utdype hva du ikke forstår? Så skal jeg selvfølgelig forsøke å forklare deg😊

Hvor høy er du? 

Jeg er 1.71 😊

Hvordan skal du feire jul? 

Med mamma, pappa og mormor❤️ Litt annerledes i år, men likevel superfint.

Er du med kjæresten i julen?

Ja, alle dager bortsett fra selve julaften på kvelden🎅🏻😊

Har du noen gang slitt med dårlig selvbilde? 

Hm, ja, eller selvbilde er ok, jeg bryr meg ikke så veldig om hvordan jeg ser ut feks, det er som det er. Men jeg kan nok tenke på litt ting relatert til selvtillit. Jeg er litt sånn at jeg ikke kjenner på at jeg er spesielt flink til ting, og det er litt slitsomt. Jeg har også i perioder vært litt for opptatt av hva andre mener og synes, og det er i alle fall slitsomt.

Sistnevnte er heldigvis utrolig mye bedre nå, jeg har virkelig ikke tid til å bruke tid på hva andre tenker og mener om meg, spesielt ikke i en by som Kristiansand (her sladres det noe helt vilt) 🙈 men jeg kjenner enda på litt dårlig selvtillit av og til. Jeg er litt den typen som ikke tror jeg får ting til, før jeg har testet, og ser at jeg faktisk mestrer det. hehe. Jeg jobber med det, og håper at jeg en dag blir helt kvitt det🙏🏻

Skal du til fjells i julen?

Nei, i år blir det jul og romjulen i byen. ❤️🎅🏻 men det blir fint det også😊

Hvor mange gruppetimer har du i uken? Føler det er ekstremt mange. 

Hehe, det er ikke rart du føler det, for denne uken har jeg hatt 11 stykker. men vanligvis har jeg bare 5 faste😊😊 Har tatt en god del vikartimer i det siste bare😊😊

 

Ha en nydelig kveld venner❤️

 

Smiiiil, Maren

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg