Svar på alle deres spørsmål

Reklame | Annonselenker

Hei fine venner. Her kommer svar på et knippe av spørsmålene dere stilte ved forrige spørsmålsrunde. Det var ganske 50/50 på om dere ville ha skriftlige eller muntlige svar, altså her på bloggen eller i en video. Så da ble det skriftlig denne gangen, også kjører jeg på med video neste gang.

La oss ta en titt på spørsmålene. Tusen takk til alle som har silt spørsmål,  denne gangen var det virkelig godt og blandet:

Hvordan har du det? 

Jeg har det veldig veldig fint💗🌸 Takk som spør!

Kosebukse HER / Kosegenser HER

Er det noe mat du absolutt ikke liker? 

Hmm, jeg er ikke spesielt glad i tunfisk, blåskjell, kaviar og rå løk.

Hva er sunnest av søtpotet og vanlig potet? 

Minimalt forskjell faktisk. Søtpotet og potet har likt kaloriinnhold. Søtpotet inneholder litt mer vitamin A mens vanlig potet har mer vitamin C. Søtpotet har litt mer kostfiber og sukkerarter enn vanlig potet. Den har også betakaroten, som forklarer den nydelige fargen. Poteten har et litt høyere innhold av kalium, folat, magnesium og fosfor, men søtpoteten inneholder igjen mer kalsium. Så de er begge sunne, og man burde spise begge. Super grønnsaker begge to😍

Hva heter modellen du oftest løper på fra Hoka? 

De jeg løper aller mest med sånn generelt heter Cliffton 7, mens de jeg har i skogen heter Hoka Challenger.

Jeg har sett deg og kjæresten din sammen på trening, og jeg må bare si at dere er de fineste jeg har sett. Dere ser så forelsket ut. Tenk å ha en kjæreste man kan trene med også. Jeg håper du vet hvor heldig du er. 

Åå så koselig da. OM jeg vet ❤️ jeg er så takknemlig for den nydelige personen der ❤️ Det er absolutt et pluss at vi kan trene sammen, det er skikkelig fint å ha den hobbyen felles, og at begge ser verdien av å være fysisk aktive og ta vare på helsen.

Er det sunt å spise riskaker? 

Ja så absolutt, men med måte, som med alt annet. Jeg spiser dem på samme måte som jeg spiser knekkebrød og brød, for variasjon, og fordi det er praktisk. 😊😊

Hva synes du om fokuset som er satt på å kjøpe følgere? 

Jeg hyller det!! Opp og frem i lyset med alt snusk og tull. Det er direkte juks og vanvittig urettferdig at juksemakere skal få lov å stille opp på lik linje med dem som jobber hardt for å komme seg opp og frem.

Hvorvidt hvem som har kjøpt følgere eller ikke er verre å uttale seg om, for det vet jeg faktisk ikke!! Jeg håper så inderlig at alle forstår at det virkelig ikke er ok, og at det blir en slutt på det, slik at vi alle spiller med like og ikke minst åpne kort.

Jeg synes innsikten på alle profilene burde vært åpent for alle å se jeg. Hva er hemmelig med å se hvor følgerne er fra for eksempel? Man ser jo antallet uansett, da kan man vel like gjerne få lov å se alder, kjønn og lokasjon også?

Hva synes du om Kristin Gjelsvik? 

Jeg synes Kristin er en skikkelig badass og en RÅ dame, som snakker høyt om temaer hun brenner for. Kristin er så viktig for dagens samfunn og spesielt for de unge. Jeg heier skikkelig på henne👏🏻👏🏻👏🏻❤️❤️

Er du lei deg for at du ikke er en av de aller største bloggerne i Norge? 

Hehe, nei det er jeg ikke. Jeg liker veldig godt slik det er i dag. Jeg kan leve av min sosiale kanaler og meg selv som treningsprofil, men jeg har også et privatliv og jeg kan velge å ikke dele ALT. Det liker jeg godt. Det er mange flinke store bloggere, og all kred til dem, men jeg har det helt supert med å være akkurat i den posisjonen jeg er.

Er du forelsket? 

Jeg tror nesten ikke det går ann å bli mer forelsket🙈

Hvis du bare kunne velge ETT merke på treningstights, hva skulle det vært? 

Uten tvil hadde det da vært Lululemon. Beste tightsen i hele verden spør du meg!!

Hva er dine favoritt måltider som du setter opp til online coaching-kundene dine? 

Ååå det må være proteinrundstykkene, pannekaker, grove vafler, smoothie, gulrotkake/muffins og tacosalat.

Er du på diett eller følger en matplan selv? 

Nei 😊

Hvor kjøper du sports-bher?

Litt ulike steder. Jeg elsker de fra Lululemon, Nike og Reebok. I det siste så har jeg testet noen fra Pierre Robert og de var fantastiske. Billige, kan kjøpes på matbutikk og faktisk ordentlig gode!

Hvordan ser en typisk matdag ut for deg?

Frokost er ofte knekkebrød eller grovt brød med proteinrikt pålegg (skinke, ost, egg) eller meieriprodukter med frukt og musli.

Lunsj er ofte det samme, hvis jeg ikke spiser ute, da er det gjerne en stor salat med grovt brød til.

Middag er typisk lompepizza med salat, taco, laks og poteter, kylling med grønnsaker, pasta og saus eller bare en diger kyllingsalat med masse godt oppi (pastaskruer, pesto, fetaost,mais,tomat,augusk,krutnger,kylling,paprika,pinjekjerner,salat, eple, soltørket tomat +++)

Til kveldsmat liker jeg godt knekkebrød med noe søtt, feks sukkerfritt syltetøy og brunost, eller så lager vi noe digg, grove vafler, pannekaker eller en stor fruktsalat med vanilje kesam og mørk sjokolade.

Mellommåltid/snacks gjennom dagen er gjerne skyr, banan, eple, riskaker, iskaffe med masse havremelk, grønnsaks-sticks, proteinbar for eksempel.

Er kjæresten din fra sørlandet? 

Ja ❤️

Trener du hver dag?

Nei ikke hver dag, men jeg er nok i aktivitet hver dag. På dager jeg ikke trener, så går jeg gjerne en tur.

Hva gleder du deg til med høsten? 

Store deilige skjerf, ullgensere, alle de fine fargene ute, den friske gode, litt krispe høstluften, fyr i peisen , hytteturer, spillkvelder, gryteretter, suppe, gode middager med gode venner, turer i fjellet, filmkvelder, bade i badekaret, alle de fine klærne og generelt bare inne og ute-kos med de jeg er glad i.

Jakke HER 

Kan du begynne å skrive hvor tøyet er fra når du legger ut bilder av tøyet? 

Ja selvfølgelig, det skal jeg bli flinkere på😊

Jeg har trøkket kraftig over, og kan ikke belaste foten på en god stund. Har du tips til alternativ trening? 

Huff stakkars deg, masse god bedring❤️ Jeg ville da hatt fokus på overkropp en liten periode. En overtråkk varer heldigvis ikke så voldsomt lenge (forhåpentligvis) og da kan det være en fin mulighet til å gi rygg, bryst, skulle, mage og armer litt ekstra fokus.

 

Takk for alle spørsmål denne gangen fine dere❤️ Neste gang blir det nye spørsmål, og jeg gleder meg til å svare.

 

Smiiiil, Maren 

 

8 kommentarer
    1. På snapstory la du ut et bilde av noe som så ut som tidenes diggeste mat… har du oppskrift?🤤 tenker på den med brokkoli, gulrot, kylling og nudler..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg