Sunt og fristende

God morgen🧡 Har du sovet godt?

I dag har jeg lyst å dele litt inspirasjon til sunn og fargerik mat med dere. det er så mye julekos nå, og ingenting er bedre enn det, men samtidig så kan det være deilig å få litt inputt av fristende salater, søtpotet, chiagrøt og raw-kaker også.

Dette er ikke noe sponsede greier, det er bare en lunsj med en venninne når jeg var i Oslo. Hver gang jeg opplever noe som jeg tenker kan være inspirerende for mine lesere såp drar jeg frem kamera, og sikrer meg bilder så jeg kan vise til dere.

Jeg elsker sånne steder som dette, og blir så inspirert til å prøve nye ting hjemme også. Se de lekre fargene. Mmmmm🧡

Dette er et sted som het Soho Urban Eatery, og det ligger helt øverst på Oslo City. Så bor du i Oslo, eller neste gang du er innom hovedstaden, så anbefaler jeg å sjekke dette ut.

I dag skal jeg bruke dagen på å ta et solid tak i leiligheten. Det skal ryddes, organiseres, vaskes og fikses. Jeg blir helt stresset av å bo i en leilighet som ikke er på stell, så i dag blir det vaske-lørdag, før jeg får besøk i kveld. Vi skal se julefilmer, og kose oss med masse godsaker🧡

Jeg skal også innom beste Torunn for å fikse jule-negler. Jeg er litt usikker på om jeg skal gå for knall røde julenegler, eller mer klassiske lyse ombré. Jeg synes røde negler er så lekkert på andre, men blir ikke helt komfortabel med det selv. Vi får se hva det blir. Hva er dine planer i dag? Uansett hva du skal, så ønsker jeg deg en nydelig lørdag, og en riktig god helg🧡

PS: Vinnere av Oral-B Tannbørstene er Emilie, Monica og Maren. Vinnerne har blitt kontaktet. GRATULERER!

 

Smiiil, Maren 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg