Sunn matinspo på høyt nivå

Reklame | Lapoint

Heii og god lørdag🧡 Jeg var egentlig på vei i seng, men så kom jeg på at jeg ikke hadde oppdatert dere, og hadde ikke lyst å legge meg før det var gjort. Klokken er straks midnatt her, så det er virkelig på tide å sove – surf klokken 06 venter i morgen tidlig.

I dag hadde jeg er krise dag på surfebrettet! Jeg trynet skikkelig på første bølge, og i det jeg fikk hode over vannet igjen, ble jeg dratt under av en ny bølge. Fryktelig ubehagelig, og ganske skremmende. Jeg burde ha ristet det av meg, og kastet meg rett ut på brettet igjen. Det klarte jeg ikke! Jeg var trøtt i kroppen etter mange dager med uvant aktivitet, litt redd etter å ha blitt dratt ned og generelt bare litt tom. Så da tok jeg brettet under armen, og gikk opp på land. Retten av dagen ble tilbragt på en deilig solseng, med kokosnøtt i hånda og deilig musikk på ørene.

 

Etter stranda dro Monica og meg avgårde til et sted vi fikk anbefalt av et britisk par her nede. Stedet heter Ceylon Sliders, og det er virkelig å anbefale hvis du noen gang besøker Sri Lanka. Har du sett så delikate farger? Jeg var så glad kamera var med, og jeg fikk fanget dette til dere. Hvis ikke dette er matinspirasjon så vet ikke jeg🧡

Vi hadde falaffel Bowl og en annen bowl jeg ikke husker navnet på i farta. Sykt gode begge to. Vi bestilte to ulike, også bare delte vi dem. Helt perfekt – så får man smakt på begge. Vi bestilte også flere ulike juicer, hjemmelaget “brus” og Golden milk. Helt vidunderlige smaker. Jeg elsker Golden milk, og drikker med mye hjemme. Derfor var det ekstra stas å smake det her, hvor de er så dyktige på krydder og smaker. Vi skal uten tvil tilbake til dette stedet, så sunt, delikat, fristende og herlig!

    

Nå må jeg faktisk sprette i seng. I morgen venter en ny dag med surf, sol og enda mer sunn, fargerik og deilig mat. Livet i Lanka land er virkelig helt magisk!

Vi snakkes snart igjen🧡

 

Smiiil, Maren 

4 kommentarer
    1. Så utrolig deilig!! 🙂 Hvordan er prisnivået der du er nå? Hva betalte dere feks for dette? Har litt lyst å dra til Sri Lanka selv, ser helt magisk ut der 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg