Sukkerfrie og proteinrike cookies

Reklame | Barebells

Jeg prøvde meg på en ny oppskrift tidligere denne uken, helt uten noen plan slang jeg sammen litt ulike ting, med en proteinbar som base. FY SØREN så godt det ble! Jeg måtte kaste meg rundt og skrible ned oppskriften, og når den var skrevet ned så jeg på arket og tenkte “hvordan i all verden kan dette ha blitt så vilt godt“. Oppskriften er super enkel, men smaken er magisk❤️

Du trenger:

  • 1 Barebells proteinbar (jeg brukte Apple Pie Core denne gangen – men alle kan brukes)
  • 4 ss Sukrin Gold
  • 2 ss speltmel 
  • 1/2 ts bakepulver 
  • Et lite skvis flytende honning 

Smelt en proteinbar i en kjele, hell den over i en bakebolle, rør inn mel, bakepulver og Sukrin gold. Mos sammen, eller bruk en stavmikser hvis nødvendig. Legg små klatter på et bakepapir, inn i ovnen på 180-200 grader i 10 minutter ca.

Jeg slang sammen disse ingrediensene uten å måle opp noe, jeg sjekket ikke hva jeg satt ovnen på, og jeg tok ikke tiden på stekingen. Jeg ante ikke at disse skulle bli så gode, så jeg tenkte ikke på å  skrive ned oppskriften en gang.

I tillegg ser de litt brent ut, men det er de ikke. De er perfekt stekt, litt sprø i kantene og myke og litt seige i midten. Mmmmm❤️ Disse skal jeg teste ut å lage med alle variantene av Barebells sine proteinbarer.

Jeg tenker også at jeg vil justere litt på oppskriften og få de enda bedre. Nå kunne jeg selvfølgelig ventet til oppskriften er perfekt før jeg deler den, men jeg kunne rett og slett ikke vente. Dette må dere prøve!  Jeg tenker å lage opp disse, og ha dem ved siden av alle andre deilige julekakene i jula. Jeg tror denne blir super god hvis det lages på den baren med Toffee-smak. Det skal testes i løpet av helgen😍

Ha en nydelig helg mine venner, håper du fyller den med noe skikkelig koselig!

 

Smiiil, Maren 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg