Stressa og usjarmerende

Jeans HER / Skjorte HER / Sko HER 

I dag er jeg en skikkelig stresset og ikke veldig sjarmerende versjon av meg selv, hehe. Jeg jobber med et stort prosjekt, som involverer mange ulike mennesker med en skremmende kort deadline. Det er en shoot for en stor og viktig samarbeidspartner, og denne gangen holder jeg i hele shooten, og har ansvaret for hele kampanjen.

Jeg skal altså ikke stå å smile foran kamera, men ha ansvar for absolutt alt bak. Booke modeller, booke location, finne fotograf, finne frisører/stylister, sørge for at alle kundens ønsker bli innfridd, sørge for at produktene blir vist på rett måte, være kreativ gift shootens innhold, og planlegge hele looken på shooten.

Det er så mye som må samkjøres her, og med ekstremt lite tid, ustabilt vær, mange involverte personer – med helt ulike timeplaner, så kjenner jeg at det koker litt i toppen. I tillegg kommer hele jobben med etter-arbeid med bildene, men det kan jeg heldigvis sitte med alene, kanskje kun med hjelp av én person til, og da er det så mye enklere å få til.

Jeg skriver lister til den store gullmedalje og styrer på for å prøve å få kontroll her. Jeg har et par ting til som må klaffe nå, med levering av produkter, litt av det kreative rundt shooten og siste modeller på plass, så tror jeg søren meg dette skal gå.

Jeg gleder meg skikkelig til å vise dere det ferdige resultatet, dette ser ut til å bli så utrolig kult💪🏼✨🧡 Så selv om denne typen oppdrag skremmer meg litt, så er det det aller gøyeste jeg vet. Jeg koser meg så vanvittig i prosessen, spesielt når jeg har fått litt mer kontroll. Nå stuper jeg inn i bobla litt, så snakkes vi igjen når jeg har hodet litt mer over vannet😊

 

Smiiil, Maren 

 

2 kommentarer
    1. Jeg tenker du nailer det jeg, så dyktig som du er! Syns komme på at du har gjort dette en gang før, (altså hele prossessen) så tipper det går fiiint! Men forstår selvfølgelig spenningen det gir! Stå på gode deg! You can do it!!!
      Klem! <3

      1. Ååå søte du, TAKK❤️ Yes det stemmer, men da med et større team med bak kamera på sett, denne gangen er en stor gjeng foran kamera, og kun meg som holder i tøylene. Det blir veldig spennende 😍✨

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg