Stereotype blogger

Reklame | Comfort Grand Central

Livet mitt som blogger i Oslo, er litt annerledes enn hjemme. I dag har jeg løpt fra møte til møte, vært innom Pr-byråer, tatt en kaffe med nye, og med tidligere samarbeidspartnere, innom butikker jeg liker, og tatt bilder på en cafe jeg elsker. Det er ikke heeelt slik min hverdag ser ut hjemme i Kristiansand, for å si det sånn!  Mer stereotype blogger blir det ikke. hehe.

Jeg har storkost meg, og fått så mye ny inspirasjon. Det er så deilig med slike dager, masse påfyll av energi, og motivasjon til å pushe på videre. Jeg har fått titte litt på hva som kommer av sporty nyheter fremover, vår og sommer klær og funnet meg noen favoritter som blir med meg på årets mest eksotiske reise ( mer om det veldig snart).

På vei tilbake til hotellet kjøpte jeg skyr, cottage cheese, blåbær, bringebær, druer, banan, knekkebrød, smøreost og chips. Dette ble dagens middag, som jeg momsen på mens jeg jobbet og forberedte morgendagen.

Nå er jeg mett, glad, forberedt og fornøyd. Nå har jeg utelukkende gode følelser for i morgen, og gleder meg skikkelig til å trene en gigantisk gruppe med herlige jenter, på årets ShapeUp Convention.

Jeg bor på Comfort Grand Central i helgen, og har fått det kuleste to etasjers hotellrommet. Her skal jeg hygge meg helt frem til søndag. Litt kult rom eller hva? Jeg ble i tillegg overrasket med en rose, en koselig liten overraskelse fra hotellet når jeg sjekket inn ❤️

Klokken er mye, og det er på tide å hoppe i seng.  Batteriene må lades opp før det braker løs på Convention i morgen. Håper du får en nydelig helg, og koser deg med noe du synes er ekstra koselig. Hvis du er på Convention i helgen, så lov meg at du kommer å sier hei❤️

 

Smiiil, Maren 

 

5 kommentarer
      1. Det er bare fordi de er så sinnsykt gode. hehe. Rett og slett. Har fått påvist at jeg er sensitiv for gluten (nedslitte tarmtotter), men klarer ikke å kutte det helt likevel, på tross av mye magevondt. men akkurat disse knekkebrødene er av den ene grunn at de smaker helt magisk 😀

    1. Sånn veldig off topic, men det må sies: den nye skyren, den med kirsebær… DEN VAE GOD!!! blir skremt av å se det står “limited Edition” – vil ikke ha noen limits… 😛

      Og litt mer on topic må jeg si det er godt å se deg smile og leve livet! Vet hvor lett man kan bli overvelda og “lost” ifmb samlivsbrudd så det er gpdt å se du finner deg selv og fortsetter å gjøre det du brenner for. Heia deg!

      1. Tusen takk. Jeg gjør så godt jeg kan❤️
        Jeg veiet, limited er brutalt – spesielt når den er så vilt god som denne er. Jeg håper at hvis den blir kjøpt nok, så kanskje de beholder den.

        1. Ja det er mitt håp også, så jeg kjøper virkelig min andel for tiden og håper andre Skyr-fans gjør det samme 😀👊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg