Sri Lanka i mitt hjerte

Reklame | Lapoint

🌴S R I   L A N K A   L O V E🌴

Jeg må dele et siste lite bildedryss med dere fra Sri Lanka. Nå er jeg vel hjemme, og sitter her å ser gjennom bilder fra turen. Det knytter seg litt i magen, men på en fin måte. Det var en så enormt fin tur på så mange ulike måter. Så variert, så spennende, så nytt, så lærerikt, så utfordrende, så annerledes og så unikt❤️

Sri Lanka er kontrastfylt, paradis-vakre strender, fantastisk surf, nydelig mat og varme nydelige mennesker. Samtidig er det fattigdom, og en enormt annerledes kultur. Det fikk meg til å bli ekstra takknemlig for alt vi har i Norge. Vi har vunnet i lotto som bor her, og har alle de mulighetene og den tryggheten vi har. Vi må ALDRI ta det forgitt. Vi er enormt heldige!!

Jeg smiler når jeg tenker på den skjønne dama på stranda, som vi var hos hver eneste dag. Hun smilte verdens største smil, og var så god. Hun fikset kokosnøtter til oss, og gav de beste klemmene.

Surfeinstuktørene våre hos Lapoint, som var så tålmodige, sjarmerende og herlige. Masse latter, tull og tøys, kombinert med ekstremt god veiledning, akkurat nok pushing og veldig god progresjon i timene våre.

 

Maten er også en historie for seg selv, sunt, fargerikt, variert, lokalt og helt utrolig godt! Frokosten var spesielt god synes jeg! For en fargefest. Mmmm!!  Vi spiste mye ute også, og hadde så mange gode matopplevelser.

Mat fra Sri Lanka inneholder enormt mye grønnsaker, gode krydderier og unike smaker. Ris og curry, papadam, Hoppers, Dhal, Paratha og Roti er noen av det vi spiste aller mest av. Google det, og bli inspirert❤️ Frukten der var også en opplevelse!!

Jeg smiler når jeg tenker på alle menneskene jeg ble kjent med, og alle vennene jeg har fått. Jeg kommer til å savne gjengen på campen, selvfølgelig de andre som var på reise på samme måte som meg, men like mye de som jobbet der. FOR en gjeng!

Nå er jeg vel hjemme igjen, og vender tilbake til hverdagen. Takk for tidenes reise Lapoint, det var en opplevelse for livet!! Sjekk ut Lapoint sine hjemmesider hvis du drømmer om en eksotisk og spennende reise, lære å surfe, gjøre yoga eller bare komme seg bort litt.

Du finner all informasjon og alle de spennende destinasjonene HER. Jeg drømmer allerede om en ny tur, kanskje til Bali, eller Costa Rica☀️🌊🌴

 

Smiiil, Maren 

 

5 kommentarer
    1. Hei!

      Skal du ha timer på shape up weekend i juni?
      Jeg har så lyst å reise, men har ingen å reise med 🙁 går det an å reise alene?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg