Spørsmålsrunde

Reklame | Annonselenker

Det var ingen tvil om at dere ønsket svar på spørsmålene på bloggen, så da kjører jeg på og svarer her❤️ Tusen takk for alle spørsmål. Dere er gode😊

 

Hvilken treningsklokke bruker du?

Jeg har brukt polar lenge, nå har jeg testet Fitbit over en lang periode og er veldig fornøyd. Den jeg har nå er Fitbit SENSE.

Hva spiser du helst til middag på julaften?

Det er ikke noe julemat jeg ikke liker, men jeg er heller ikke veldig glad i det. Jeg liker både pinnekjøtt og ribbe, og det er som oftest en av de to vi spiser. Noen ganger, når vi er med en side av familien, så har vi juletorsk, og den er helt himmelsk😍

Hva er din favoritt julekake?

Ååå den er tøff, jeg liker alle!! Pepperkaker er nok på topp, så krumkaker. Mmmm 🎅🏻 Liker virkelig absolutt alle sånne småkaker. hehe.

Er du ferdig med julegavene?

Hehe, overhode ikke. Jeg har faktisk ikke startet på en eneste en🙈 men jeg har tenkt mye da, så jeg har begynt å legge en liten plan i hode. 😅

Fjell eller sjø?

Ja takk begge deler❤️ Jeg elsker livet på sørlandet i skjærgården på sommeren, men fjellet er ubeskrivelig vakkert det også. Så det blir fryktelig vanskelig. Måtte jeg valgt én så hadde det blitt sjø.

Må en coaching plan fra deg inneholde minimum 3 styrkeøkter i uka?

Nei absolutt ikke, det tilpasses helt etter ønsker, behov, bakgrunn, kapasitet, tid, livssituasjon osv osv. Jeg har koner som trener 1-2 ganger pr uke, og noen som trener 5. Jeg har kunder som fokuserer mest på økt hverdagsaktivitet og kosthold også. Så det er helt individuelt og tilpasses den enkelte.

Hvilke Hoka sko bruker du til terrengløping?

Jeg har brukt Hoka Challenger en god del, men ender ofte opp me då løpe på clifton uansett hva jeg gjør. De er så magiske!! Clifton 7 er min favoritt 💪🏼🔥

Favoritt julefilm?

Å det tror jeg må være The Holiday, eller Polarekspressen.

Fete bukser, hvor er de fra?

De er fra Nelly, og du finner den HER

Ville bare si at julekalenderen din er SÅ bra for kroppen min #eksamenstid. Tusen takk❤️

Så sykt koselig å høre, tusen tusen takk❤️ Jeg brukte litt tid på den der, så det er veldig gøy å høre.

Kan du dele hva du spiser i løpet av en hel dag?

Det har jeg faktisk gjort, i en youtube-video. Du kan se den HER

Hvordan møter man drømmeprinsen?

Nei si det, jeg møtte han på trening, så kanskje det er et tips? 😍

Hva mente du når du sier aktiv treningstid, stopper du klokken i pausene mellom serier?

Neinei, absolut ikke. Jeg er bare en alt for sosial person, og skravler gjerne en god halvtime både før og etter trening, så da tar det plutselig veldig lang tid 😂

Tips til hvordan trene i eksamensperioden?

Da tror jeg mitt beste tips er å gjøre det tidlig, min erfaring er at man har bedre konsefstrssjon og fokus hvis man har beveget kroppen litt først. Jeg husker jeg alltid stod opp ekstra tidlig i den tiden, og fikk unna øktene mine så tidlig som mulig. Eventuelt gå en lang tur på kvelden, og på en måte “legge fra seg” lesedagen litt, rense hode og gjøre klar for en ny dag.

Du har så mange fine tights, hvor er de fra?

Tusen takk❤️ De er fra Lululemon og ICIW. På søndag har jeg en rabattkode til dere på favoritt-tightsene mine til dere. Følg med på Instagram👏🏻👏🏻👏🏻

Hvor er det fine lyse settet ditt fra? 

Det er så fantastisk fint, og jeg elsker det!! Det er fra Nelly og du finner det HER

Har du startet å trene mer crossfit nå enn før?

Ja absolutt, men crossfire light da. hehe. Det er mye jeg ikke kan, men jeg synes det er veldig gøy!

 

Takk for spørsmålene folkens❤️

 

Smiiiil, Maren 

 

 

9 kommentarer
    1. Likte så godt tipset ditt på trening i eksamensperioden! Den trengte jeg. Nå ble jeg så motivert til å både trene tidlig og ta en god tur på kvelden allerede i morgen❤️

    2. Hei Maren!
      Har lest bloggen din veldig lenge og kikker inn hver eneste dag. De siste ukene går det veldig mye i de samme innleggene som ukens spørsmål, søndags intervaller og vlogg. Det er lite variasjon og sjeldnere oppdateringer, det er ikke så innholdsrikt. Håper det bare er en periode for jeg liker deg og bloggen din godt, så håper du får litt mer tid og inspirasjon til bloggingen igjen ☺️

      1. Som jeg har skrevet tidligere så har problemet vært at jeg ikke har noe hjelpe til foto lenger, og det er mørkt 24/7, noe som gjør det så vanskelig gå jobbe med selvutløser. Så da blir det så mye lettere å heller oppdatere Instagram fordi der kan mobilen fungere som kamera. Jeg skal virkelig virkelig prøve å bli bedre❤️❤️ Tusen takk for at du sier i fra😊😊

    3. Savner matinspirasjon og oppskrifter!! Du er så flink og inspirerende når det kommer til kosthold og mat, så del gjerne mer av det!! <3

      1. Er igjen bare det at det er så sykt mørkt, og da tar jeg aldri bilder av maten min🙈 også spiser jeg alltid i farta for tiden, kan ikke huske sist jeg lagde en vanlig middag 🙈 så ja, skal prøve å få roet ting ned slik at det blir bedre kvalitet her 🙏🏻 takk for at dere sier fra ❤️

    4. Hei! Savner deg på bloggen… Håper du ikke har tenkt å kutte ned på den til fordel for de andre jobbene dine/instagram! Instagram og blogg er virkelig ikke det samme, da man på instagram bare scroller fort forbi, uten å tenke noe videre over hva man så, mens man setter seg ned å koser seg med et blogginnlegg på en helt annen måte.

      Vi savner deg her!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg