Spør om alt dere lurer på

Nå er det evigheter siden sist spørsmålsrunde, og jeg føler at vi trenger å komme litt nærmere hverandre igjen. Hva er vel da bedre enn å kjøre på med en liten spørsmålsrunde. Jeg skal svare på alt som kommer, så lenge det er ok spørsmål.

Jeg har hatt en del spørsmålsrunder på Instagram, og de er alltid veldig hyggelige. På Instagram har man sitt eget navn, og må stå for det man skriver. På blogg er det enklere å være anonym, og erfaringsmessig blir spørsmålene litt drøyere her. Hehe. Jeg har troa på at dere er en fin gjeng, som stiller vanlige, morsomme, faglige, gjerne personlige spørsmål om alt dere lurer på💗

Så da er kommentarfeltet åpent for spørsmålrunde folkens. Kjør på med hva enn dere lurer på! Jeg gleder meg til å svare dere på alt dere lurer på💗

 

Smiiil, Maren 

 

10 kommentarer
    1. Hei. Har du noen kostpunkter du lever etter? Noe du skal/ vil ha i deg hver dag eller spiser du det du vil? Vil gjerne lese mer om kosthold generellt, det syns jeg er litt vanskelig. Trening er i boks✔

    2. Hei, Maren☺️

      Har du noen tanker rundt perioder med mindre/ingen trening pga. for eksempel sykdom og hvordan takle de negative følelsene som oppstår?

      Hva tenker du om å trene uten spesifikke mål, men trene det som gir energi og glede i hverdagen?

      Takk for at jeg er så heldig å få følge deg💛 Du sprer så mye glede og positiv energi som jeg tar med meg i hverdagen💛💛

    3. Noen gode podkaster du anbefaler?
      Tips til hvor man kan høre lydbok og har du noen boktips?

      Har dere funnet en ny sporty utfordring?😄

      Tips til å hvordan lage seg en egen «mal» ifh trening, kosthold og helse som er i tråd med egne verdier og basert på hva man ser/leser i sosiale medier?

      Ha en fortsatt super sommer, Maren☀️☀️

    4. Hvordan går det med dig for tiden? Singellivet – hvordan har overgangen vært? :-)<3 Hvilket triatlon var det du nu skulle stille op til?☺️

    5. Har du noen tips til motivasjon til treningsutfodringer man kan melde seg på? Eks thoughest, Kk mila etc. Gjerne når på året de er også:) tusen takk for en fin blogg, elsker motivasjonen og feelgood stemninga her 🙂

    6. Hei Maren, jeg har nylig begynt å lese bloggen din og synes du er et bra forbilde. Jeg jobber med å bli frisk av anorexia og har et veldig anstrengt forhold til mat og trening. Maten du legger ut bilder av ser så god ut, men jeg begynner med en gang å tenke kalorier og det skal jeg vekk i fra. Har du noen gode råd til hvordan jeg kan kose meg meg normal mat, jeg spiser fortrinnsvis lettprodukter og er redd peanøttsmør for eksempel. Jeg misunner deg og ditt kosthold ❤ og drømmer om å leve mer slik som deg.

    7. Hvordan kan man delta på treningene dine? Har sett folk dele på Instagram, at de trener med deg her i Kristiansand. Hvordan går man frem, hvor, når og priser?

    8. Fine, gode Maren. Du virker så lykkelig om dagen, noe som er så vanvittig fint å se ❤️ Men jeg lurer på: hva er dine beste tips til å komme seg gjennom en kjærlighetssorg?
      Å se hvordan du har det nå er motiverende for å tenke at det vil bli bedre en dag, bare ikke akkurat nå..

      Hilsen ei som er midt oppi et brudd akkurat nå 💔

    9. Hei! Kan hende dette blir for personlig, men jeg lurer på hvordan det går med deg etter bruddet, og om du eventuelt har noen tips når man har kjærlighetssorg? Digger deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg