Spillkveld og sene sommerkvelder

Reklame | Annonselenker

I går hadde vi en så utrolig koselig kveld, og det føltes virkelig som en av de etterlengtede lange lyse, deilige sommerkveldene. Vi var en liten gjeng sammen og hadde spillkveld. Hvorfor har man ikke spillkveld mye oftere? Hjelpes så gøy!! Jeg har helt glemt hvor utrolig mange gøye spill det finnes.

Det gøyeste var det spill som het “skal vi vedde?”. Det må testes ut, om du ikke har prøvd det før. Og hvis du føler at du kanskje ikke er spill-typen, så synes jeg du må teste ut en spillkveld før du sier det for sikkert. Jeg tenkte ikke at jeg var helt spill-typen, men fy søren så gøy jeg hadde det💗 Nå gleder jeg meg bare til neste spillkveld, og til å oppdage nye, artige spill.

Vet du om et skikkelig gøy spill jeg burde teste ut? Skriv det til meg i kommentarfeltet🌸

Blusen er på 40% akkurat nå, og du finner den HER / Shortsen og sko får du 20% på ved å brukte koden MARENERDVIK20 (gjelder alle kjøp over 500kr) Sko HER og shorts HER

Nå sitter jeg å jobber litt et par timer, før det er grilling med familien. Jeg har så utrolig søndagsfølelse i dag, men så er det jo bare torsdag. I Kristiansand skinner solen i dag, og alt ligger tilrette for en koselig Kristi Himmelfartsdag. Kamera blir med på grillings, det ryktes nemlig om at mamma har prøvd seg på en helt spesielt god (og faktisk litt sunnifisert) kake. Så jeg håper å få snik til meg oppskriften og noen bilder til dere💗

 

Ha en nydelig dag venner, så snakkes vi snart igjen🌸

 

Smiiil, Maren

 

7 kommentarer
    1. Vil du vedde er veldig gøy. Pleier å ha det i en lagform og velge ut noen kort når vi har julebord/nyttårsaften etc. Veldig gøy.
      Det tegne spillet, ryktet går, det må dere teste. Veldig gøy!!!

      Kos deg med fridag. Her er det kveldsvakt. Klem

    2. Jeg elsker å spille spill og synes det er noe av det koseligste man kan finne på! Mine favoritter akkurat nå er Ticket to ride og Ryktet går!

    3. Anbefaler Dixit. Veldig gøy og sosialt og det blir aldri likt fra gang til gang. Det er det spillet som oftest går igjen hos oss, både når d er familien som spiller og når vi er en vennegjeng. Sjekka Youtube, tror det ligger en del eksempler der 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg