Sørlandet på sitt beste

Jeg fortsetter min lille greie med å dele små snapshots fra ferien min. Denne gangen fra et nydelig døgn på sjøen. Vi campet på Dvergsøya (for dere som er lokalkjent) og det var så herlig. Litt vind, men vi fant lune plasser, og da var det helt magisk☀️ For et deilig døgn altså. Saltvann, krabbefiske, masse sol, spill, hengekøye, telt, lang god frokost, snacks, lave skuldre og god tid.

Det er ingen steder jeg slapper så godt av på som ute på sjøen, enten i båten eller aller helst på en holme. Det er noe med å bare komme seg bort, det gir meg ro i sjelen. Dette døgnet var vidunderlig, og jeg er så takknemlig for å ha steder som dette som “nærmeste nabo” her på sørlandet. Jeg har ikke tatt ut noe ferie i år, men hva gjør vel det nå man kan ha mini get-aways som dette her, eller ta med seg jobben på tur. Helt topp!

Jeg håper du nyter sommeren, hvor enn du er og hva enn du gjør☀️ Ikke la vær og vind få bestemme over deg, dra på tur, kom deg ut, kle deg godt og NYT naturen vi har rundt oss. Norge er så vanvittig bra, enten du er i Nord med mektige fjell, på vestlandet med nydelige fjorder eller på sørlandet med nydelig skjærgård. Eller om du er hjemme i en by, med en deilig balkong, en koselig hage, en fin bakgård, en deilig park i nærheten eller en koselig cafe. Gjør det beste ut av det DU har tilgjengelig, og sørg for å kose deg disse ukene nå. Vips er det over, så her gjelder det å ta vare på øyeblikkene❤️

 

Smiiiil, Maren 

 

2 kommentarer
    1. Altså! Jeg blir så glad av deg om dagen Maren! Du sprer så mye glede og positivitet i hverdagen både med mat, trening, sommerlivet og kjærligheten din!😍 Ønsker deg en super uke og herlig sommer!😄

    2. Så herlig. Jeg nyter livet på senja i strålende sol. Magisk med alt fra midnattsol til høye flotte fjell.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg