Sommerfølelse og kaos-hode

Heii fine venner☀️ Jeg har så mye å gjøre om dagen – at jeg ikke får gjort noe som helst. Den setningen høres helt sprø ut, men er det noen som forstår hva jeg mener?

Listen over ting som må gjøres er lang som et vondt år, men alt jeg vil er å løpe rundt i lette sommerkjoler, nyta sola, være med venner, gå lange turer med Leo og nyte våren og sommeren som er på vei. Jeg må virkelig ta meg sammen, og få satt stumpen ned på kontoret og få ting unna!!!

 

Er det noen som kjenner seg igjen? Kanskje noen av dere er i eksamensperiode, da vil man jo hvertfall gjøre alt annet enn å lese. Vaske leilighet, bake, gå tur, trene – absolutt alt annet frister mer enn lesing. Litt sånn har jeg det nå. hehe. Så jeg gir meg selv ut dagen på å fjase rundt – også er det total skjerpings fra i morgen av.

Denne helgen MÅ brukes til å ta tak i ting som brenner med appen, ferdigstille annonser, skrive ferdig et par ventende artikler, fullføre en ny kul give-away og få kontroll på leiligheten her hjemme.

Vi tok litt nye sommerbilder i går, siden det var så fint vær. Fotografen er min faste, og fantastiske flinke Tom Høstøl. Jeg la ut et av bildene på Instagram og det tok helt av med spørsmål om hvor kjolen og gensere var fra. Så utrolig koselig!! Kjolen er fra Faithfull the brand, genseren er fra Filippa K, og begge er kjøpt på Retro. Skoene ser dere faktisk ikke på disse bildene, men det er bare vanlige hvite sneakers fra Reebok, og du finner dem HER. 

Håper du får en fin dag i sola☀️ Jeg skal som sagt bruke dagen til å ta meg selv i nakken, og finne tilbake til jobb-modus. Jeg skal også til tannlegen og ha en Bootcamp for min faste fine gjeng!!

 

Smiiil, Maren

 

2 kommentarer
    1. Om jeg kjenner meg igjen i å ha så mye å gjøre, at man ikke får gjort noe som helst!?? JA! På jobb er det utallige arbeidsoppgaver som skal gjøres, og jeg ikke vet rett og slett ikke hvor jeg skal starte. Har mistet litt kontroll over alt og det er en innmari kjip følelse… 🙁 Kunne jobbet 12 timer hver eneste dag, og fortsatt hatt mye å gjøre.. #TGF

      1. Takk for at du skriver om dette – både Maren og Hilde Marie! Har det slik på jobb, og bruker for mye av fritid til å tenke på dette. Det kan gå utover trening, da det også blir en ting som fyller opp kalenderen. Får ikke roa før det er gjort. Nå har jeg tatt grep. Lister, prioriteringer og øver meg på fokus på 1 ting om gangen. Og akseptere det. Jobbe offline og i flymodus, for å bli raskere ferdig. Ikke lett, men man må øve seg. Skrive ned i tilpasset almanakk ( fra Clas Ohlsson) dagens fokus og «on my mind», på morgenen.

        Hør også på Ingefær podcast denne sesongen – mange nyttige tips om tidsbruk etc.

        Lykke til, begge to!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg