Sol, sunn mat og trening

Reklame | For egen treningsreise

Høres overskriften ut som noe du kunne tenke deg akkurat nå? Samme her💛 I dag snør det på sørlandet, og det er skikkelig surt. Da tar jeg frem herlige bilder fra tidligere treningsreiser til utlandet, og mimrer tilbake til solvarme dager, med gode treningsøkter, sunn, fargerik og variert mat, spennende, lærerike foredrag og masse kvalitetstid med fantastiske jenter 💛

Nå er det snart tid for nye treningsreiser, og den første kommer i mai. Nærmere bestemt 19-26 mai. Vi reiser til deilige Rhodos, hvor vi har arrangerer turer tidligere også. Et sted vi kjenner godt til, og som vi VET gir oss absolutt alt vi trenger for å nyte en uke med masse sol, masse trening, helt fantastisk mat og nydelig avslapping på solsenga. All praktisk informasjon finner du på VING sine nettsider HER. 

Jeg har skrevet mye om treningsreisene Pia Seeberg, og meg arrangerer, men jeg har bare så lyst å få lov å skrive litt til. Det er så viktig for meg at alle som går rundt med en bitteliten lyst i seg til å være med på noe sånn, får svar på alt de måtte lure på. En treningsreise er akkurat det ordet sier, en reise til ( i vårt tilfelle) et varmt og deilig sted, hvor du skal tilbringe én uke sammen med mange andre jenter, som er der av akkurat de samme grunnene som deg.

Vi skal trene, slappe av, spise sunn god mat ( og selvfølgelig litt snacks og kos), bade, sole oss, høre på spennende foredrag, lære masse masse om trening og kosthold, lære oss å legge opp treningen vår, drepe noen myter, og fylle på med masse ny kunnskap, for å finne en fin balanse i denne trenings og kostholds-jungelen. Du skal også få et solid påfyll innenfor mental trening. Vi skal fylle på med bøttevis av motivasjon og treningsglede💛

  

Du vil få nye venner – helt garantert! Det kan jeg si med sikkerhet, for nå har vi gjort dette i så mange år, og jeg sitter selv igjen med så enormt mange nye venninner etter slike turer. Vi blir som en stor venninnegjeng på tur ( ja, det er girls only på våre turer) Det er en sosial treningsferie, hvor du i tillegg får masse tid til sol og avslapping. De fleste som deltar på sånne turer reiser faktisk avgårde helt alene, og dette er også det vanligste spørsmålet før turene våre. “Er det noen som reiser alene, er det skummelt å reise alene, kan jeg reise alene?” Svaret er JA, og det er nesten så jeg har lyst å anbefale det. Da er du i en unik situasjon for å få nye venner, ha fullt fokus på deg og ditt, bli godt kjent med Pia og meg, og bare ha en skikkelig deilig ego-uke ( som er utelukkende positivt )

Du kan sjekke ut linken til treningsreisen vår HER og se hvordan en typisk dag på treningsreise ser ut, samt alt av informasjon om flytider +++.  Til slutt er det viktig for meg å presisere at alle treningsøktene er valgfrie, og du er kun med på det du selv vil. Dette er DIN ferie, og du bestemmer💛 Vi har en tur i august også, 23-30 august til magiske Kypros. Den kan du lese om HER. 

Er det noe du lurer på angående treningsreise? Still spørsmål i kommentarfeltet så skal jeg svare dere alle sammen!

 

Smiiil, Maren

 

11 kommentarer
    1. Hei! 🙂 Har veldig lyst å være med på treningsreise med deg og Pia. Men ser det er avreise fra Oslo og Stavanger, kan man delta selv om man bor i en annen by? Og må man bestille fly til en av de to avreiseflyplassene selv osv? 🙂 Digger bloggen din og all inspirasjonen og motivasjonen du sprer/gir <3

      1. Ja ❤️ det går så fint, men man må selvfølgelig ta en evaluering av hvordan allmenntilstanden er, hvor langt man er på vei, form osv osv. men vi har hatt med gravide før, og det er ikke noe problem 🙂

    2. Hei, har veldig lyst til å være med på reise! Er det vanlig at alle har all inclusive på reisene og spiser man alle måltider sammen? Og hvor mange er med på turene? Kan man også være med selv om man er i dårlig form?

      1. Åå så gøy at du har lyst❤️ det varierer litt, noen tar halv pensjon og noen tar all inklusive. Pia og meg tar all inklusive, og spiser alle måltidene på hotellet. Vi elsker buffet og maten der er så fargerik, frisk, sunn og GOD. Vi spiser sammen ja ( men det er helt lov å trekke seg litt vekk av og til hvis man vil ) men vi har et område vi trenere alltid sitter, og det blir sonet slags samlingspunkt der alle spiser sammen. Alle som vil 🙂 det er fullt når det er 50 deltagere. Akkurat hvor mange vi blir nå er jeg usikker på , men rett opp under 50 håper vi ❤️

        Det er ingen krav til at du er i god form, kom akkurat som du er!!

    3. Hei, kommenterer sjelden, men ville bare si hvor inspirerende du er. Takk for du formidler et så sunt forhold til mat og trening, du inspirerer meg til å roe ned når det blir mye, og gir meg gode økter når motivasjonen er litt borte, og at et sunt kosthold inneholder litt av alt ❤️💛 Bloggen din er også variert, og blir alltid glad når du publiserer 😍 har nok ikke mulighet til å være med på treningsreise selv, jeg skal i militæret da, men håper anledningen byr seg senere! Kos dere på treningsreise, og fortsett med å være det gode forbildet som du er!

      1. Åå denne meldingen her❤️ TUSEN TAKK, det betyr så mye å høre sånn, og det gir meg så mye motivasjon til å fortsette å oppdatere hver dag. Tusen takk skjønne du! Så spennende med militæret, masse lykke til ❤️

    4. Jeg har meldt meg på reisen i Aug, jeg lurer litt på. hva man bør pakke med? og evnt hva du/dere anbefaler av lommepenger 😀
      Jeg har hatt lyst i 3 år nå, så er så glad jeg endelig har mulighet!! Ser veldig frem til å møte mine største forbilder og idoler innen trening ! Så dette må bare bli bra!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg