Snaps fra mobilen

Nå er det evigheter siden jeg har delt små hverdags-snaps med dere. Så da tok jeg en liten titt på kamerarullen, og vips var det en hel haug av bilder samlet. Her er det virkelig blanda drops dere, hehe. Håper dere synes det er gøy med en sånn oppdatering igjen ❤️

Nå skal jeg sprette i dusjen, og gjøre meg klar til middag med et vennepar. Det er SÅ lite sosial om dagen, og sånn skal det jo også være, men når man da har en fin liten plan med et vennepar, så betyr det så mye❤️

Ha en deilig helg mine fine, gleder meg til å oppdatere dere igjen. Og forresten – ny vlogg på vei, jeg filmer denne helgen!!

 

Smiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Ha en nydelig helg, Maren! Gleder meg til ny vlogg, elsker vloggene dine, blir ikke annet enn i godt humør av de når det oser så god energi av deg<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg