Snaps fra min telefon

Nå var det lenge siden jeg lagde en “snaps fra min telefon” type blogginnlegg. Dere har til og med etterspurt det, og det synes jeg er så koselig når dere gjør. Så da måtte jeg ta en titt på telefonen min, og slenge sammen noen glimt av hverdagen min de siste dagene.

Resultatet ble en miks av mat, trening, velværeprodukter, godteri, mer trening, litt natur og enda mer kos. Jeg ser at bildet av meg med nesa i macen går igjen to ganger, det var amatørmessig av meg, MEN ganske så passende, for i disse dager sitter jeg på macen 24/7 og lager hjemmetreningsprogram til kundene mine, og prøver å tilfredstille alle behov til alle dem som nå har fått treningssenteret sitt stengt.

Nå er det back to work her, vi snakkes fine venner❤️ Håper dere har det så bra dere kan i disse tider, følger retningslinjene og tar vare på hverandre.

 

God klem fra Maren 

 

 

4 kommentarer
    1. Gøy innlegg!
      Kanskje du kan ta med noen av disse spørsmålene til ukas spørsmål?
      – Hva er din favorittsjokolade?
      -Har du møtt foreldrene til kjæresten din?
      -Hvordan type avdeling/type arbeid har du jobbet med som sykepleier?

      Klem❤️

    2. Tusen tusen takk for at du la ut de videoene i denne tøffe tiden med stengt treningssenter!!! Dette skal jeg bruke og forbedre teknikk. Tusen takk fine gode snilleste Maren. Du er så herlig. ps, hvor er det treningstøyet fra ? Hvite bh og beige thigsten?

      KLEM!

      1. Det kommer masse mer ❤️❤️😄💪🏼 Så utrolig koselig du liker det 🙏🏻

        Ja det er fra I CAN I WILL, jeg har en rabattkode som er: MAREN25 . Jeg tror den har gått ut , men det er lov å prøve. klikk deg inn på denne linken og se om det funker: https://bit.ly/2EPLklD

        Jeg må opplyse om at dette blir reklame, for jeg har et samarbeid med merket 😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg