Snaps fra min hverdag #2

For en stund tilbake la jeg ut et innlegg som dette, med små snaps fra mobilen min. Det synes mange av dere var gøy, så da kjører vi på med en ny runde. Her kommer en miks av alt mulig den siste uken.

Små glimt fra hverdagen med jobb, min egen trening, gruppetimene mine, veldig mye av maten jeg spiser gjennom uken, favoritt snacksen, og kosekvelder. Jeg synes det er morsomt å vise litt av dette også på bloggen, alt må ikke være fine kamerabilder, det er gøy å mikse inn litt av dette også.

Det er ingen tvil om at mye av min hverdag nå foregår på Spicheren treningssenter, med mye egentrening og en haug av gruppetimer. Jeg koser meg så med “den nye hverdagen” der, og nyter tilværelsen omgitt av fine kolleger, og en hel haug av ivrige medlemmer. Så gøy❤️

Jeg har nå Metcon-timer, som er en slags versjon av crossfit. Jeg har metcon-strength som er en ren styrketime, hvor vi fokuserer på tunge vekter og teknikk  – med et fast program over 5 uker hvor hovedmålet er progresjon. Jeg har også faste løpetimer, timen min heter miks-intervall og timen legger jeg opp ulikt fra uke til uke. Det varierer fra kort-intervaller, til lengre intervaller, motbakke og “flatt”. Man kan møte alt mulig på disse timene, og det er uten tvil en av de aller gøyeste timene jeg har. Jeg har også Bootcamp fast på timeplanen nå fra februar, som er litt mitt eget konsept, med typisk maren-trening. Høyt tempo, korte pauser, en skikkelig svettefest med høy musikk og herlig stemning.

Håper dere synes det var artig med et lite hverdags-innblikk denne gangen også😊 I dag starter jeg dagen helt rolig, med kaffe og litt jobb i sofakroken. Jeg jobber med siste uken på løpechallenge, og det blir en skikkelig gøy innspurt💪🏼💦 Øktene og hvordan vi gjør det på test-dagen legges ut i morgen kveld!!!

Ha en nydelig lørdag mine venner❤️

 

Smiiiil, Maren

 

3 kommentarer
    1. Gøy med mobilbilder, som du sier trenger det ikke være fine kamerabilder alltid! Ønsker deg en fin helg Maren <3

    2. Elsker disse innleggene, får et innblikk fra den mindre «perfekte» siden. Du er så herlig og nydelig. Håper du får en super helg!<33 fortsatt med sen gode jobben du gjør. Du er en stor inspirasjon!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg