Snaps fra helgen

God søndag fine dere❤️ Ukens intervaller kommer, men nå har jeg delt intervaller med dere i 41(!!) uker, så det er ikke akkurat er enkelt å finne på nye økter til dere. Jeg må bruke mandagen til å tenke litt, så skal dere få en økt 💪🏼😅

I dag tenkte jeg dele noen snaps fra helgen min med dere. En helt fylt med familie, gruppetimer, løpeturer, gode måltider, julegaver, julestrømper, kakebaking, kakespising og kakepynting. Så utrolig koselig❤️🎅🏻 Førjuls tiden altså, beste tiden å året!!

Håper dere har hatt en nydelig helg❤️ Nå skal jeg jobbe litt ut kvelden, og lade opp til mandag i morgen😊 Ingen juleferie her enda, men med så koselig helg som dette, så gjør det absolutt ingenting.

 

Smiiil, Maren 

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg får skikkelig julestemning av å se på bildene dine🤩🎁 Ikke minst av å se den siste vloggen du la ut🎅🏻✨ Hehe mine hookasko så akkurat likedan ut etter løpetur her i helgen også😂 Ønsker deg en fin uke og ikke minst en riktig god jul❤️

    2. For en koselig helg. I går klarte jeg å se 3 julefilmer (julekalenderen på Netflix var veldig søt om du ikke har sett den ennå) og var på lang løpetur og middag hos mamma og pappa. Deilig søndag. Julefølelsen har ikke helt kommet ennå da.. Men har tatt juleferie, ganske luksus i helsevesen turnus å ikke skulle på jobb før 3 juledag 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg