Snaps fra de siste dagene

Hei venner. For en rar, annerledes og merkelig tid dette er. Vi må virkelig bare ta en dag av gangen, følge absolutt alle retningslinjer og være tålmodige. Nå har jeg ikke tenkt å snakke noe mer om det i dette innlegget😊

I dag har jeg lyst å vise dere noen små snapshots fra hverdagen min fra de siste 4-5 dagene. Det har vært mye turer ute i frisk luft, mye sjokolade og kos, film, trening, take away kaffe og god mat. I tillegg er det en goodiebag der, og det er fordi jeg plutselig vant en konkurranse. Premien var 30% på all makeup hos Fredrik og Louisa ut hele 2020. Det er jo helt vilt!!! Jeg vinner virkelig aldri noen konkurranser, så det var ordentlig stas.

 

I tillegg ser dere masse chips og snacks her. Det var en overraskelsespakke som kom i posten, og jeg ble overlykkelig. Jeg elsker chips, og Sørlandschips er livets beste chips. Fy søren så deilig med slik levering nå, men samtidig litt farlig å være så mye hjemme, med så mye digg snacks tilgjengelig😅 Det var totalt 11 poser chips, 7 sjokolader i esken. Så mange spennende nyheter med nye smaker. Nå skal det testes, så skal jeg selvfølgelig dele med dere.

Strikket dere ser henger på døren på et av de første bildene, er en greie jeg startet via Instagram. Jeg har kjørt rundt å levert strikk til folk som er hjemme i karantene og ikke har noe form for treningsutstyr tilgjengelig. 3 timer i bil, og totalt 27 strikk levert ut til 27 ulike personer. Nå er 50 nye strikk bestilt fra Abilica, og 50 nye personer skal få gratis strikk-levering på døren i løpet av de neste dagene. Det var helt fantstisk å kjøre rundt, folk ble så vanvittig glade ❤️🙏🏻 En liten ting, som betydde så mye – både for dem og meg❤️

Oppskriften på suppa dere ser på bildene kommer straks, den ble så god! Flere av dere etterspurte flere middagstips her på bloggen, så det skal dere selvfølgelig få. Jeg har handlet inn, og er klar for å lage flere middager til dere😊

Fortell meg nå venner, hvordan går det med dere? Hva fyller dere dagene med? Sender digitale klemmer til hele gjengen❤️

 

Smiiiil, Maren 

 

12 kommentarer
    1. Jeg kjeder meg utrolig mye hjemme om dagen. Jeg er i høyrisikogruppen så må unngå folk så mye som mulig. Har blitt noen sykkelturer og intervalløkter med rullestolpigging. Kan du legge ut noen treningsøkter med strikk?

      1. Har lagt ut masse hjemmetrening.. 34 økter samlet i et høydepunkt på profilen min på Instagram❤️ Sjekk ut om det er noe der som kan passe!
        Du er søren så rå som kommer deg ut og får inn litt aktivitet. Ta vare på deg selv Henriette🙏🏻❤️

        1. Da skal jeg ta en titt på instagram i morgen 🙂 Utrolig koselig å ta en tut innom bloggen din med alle tipsene 🙂

    2. Deilig avbrekk å lese bloggen din i disse tider, blir alltid i godt humør! Og så bra tiltak med strikkene!! Jeg røk min under dagens hjemmetrening så nå skulle jeg gjerne ha bodd i kristiansand-området haha <3

      1. Yes, det er akkurat det vi har lyst til 🧡 MEN, akkurat nå skal vi ikke være sammen vet du, og tror du jeg klarer å ikke røre chipsen helt til karantene tiden er over? jeg tviler😅 hehe

    3. Heisann:) I disse tider ønsker jeg meg gjerne egen programmer for mage og for rumpe 😀 Det hadde vært perfekt. asså hjemmeprogram.

      Jeg vet du har gjort skikkelig god gjennomgang på tights og treningssko tidligere som du anbefaler. kan du vær så snill gjøre det samme for anbefalinger av treningsbher?? ja takk til en skikkelig runde på det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg