Snaps fra de siste dagene + en rå intervall i bakke

Hei venner🌸

Jeg titter innom denne tirsdagen bare for å si hei, og høre hvordan det går med dere💗 Jeg startet tirsdagen med en heftig bakke-intervall med en fin gruppe på Spicheren treningssenter! Økten var 10 x 2 minutters intervalldrag, hvor vi økte motbakken med 2% fem ganger.

Den så da slik ut:

Oppvarming 10 minutter 

1 og 2 intervall  – 4% motbakke 

3 og 4 intervall – 6% motbakke 

5 og 6 intervall – 8% motbakke

7 og 8 intervall – 10% motbakke 

9 og 10 intervall – 12% motbakke 

Nedtrapping i 5 minutter 

En artig og digg økt! Nå har jeg kjørt den på gjengen min 2 uker på rad, så neste uke blir det en helt ny bakke-intervall. Jeg gleder meg til å lage den😄

I dag tenkte jeg å dele noen snaps fra de siste dagene med dere. Dette er jo i grunn veldig representativt for min hverdag. Masse trening, mye god mat, en solid dose godis, mye turer, og mye hverdagshygge 😊😊

Nå skal jeg forberede meg til mine to neste gruppetimer i dag. Først ut er Bootcamp, direkte etterfulgt av en Metcon (CrossFit) time. Etter det er det rett hjem for en kjapp dusj, før et kveldsmøte med fineste Camilla (treningsfrue). Vi har en UTROLIG spennende nyhet å dele med dere, og forhåpentligvis får vi delt allerede i kveld 👏🏻👏🏻👏🏻

Hvordan er det med deg? Hvordan er hverdagen din nå, er det hjemmekontor/hjemmestudier? Fortell meg litt om hva du tenker på, og hvordan du har det ❤️❤️

 

Smiiil, Maren 

 

 

8 kommentarer
    1. du har så fine og avslappede innlegg for tiden, helt topp ☺️ Virker som du bare skriver det du føler for, og at det gir deg mer motivasjon for bloggingen igjen? Isåfall så bra! Her er det total nedstengning i Oslo og fullt hjemmekontor – men det har det egentlig vært siden oktober… samboer og jeg har begynt et løpeprosjekt, men har ikke tilgang til treningssenter og mølle så vi prøver å planlegge noen intervalløkter ute. Men det er vanskelig i så kaldt vær som nå, kanskje du har noen tanker om det? Det er ofte rundt -10, og vi er redd for at intervaller fort kan føre til skader når det er vanskelig å bli ordentlig varmen i beina. Bør vi bare vente på varmere vær tror du?

    2. Du skriver så fine og motiverende innlegg om dagen! Her er det hjemmekontor på tiende måneden. Savner åpne treningssentre, men funnet igjen gleden ved å trene utendørs. Deilig med litt kulde i kinnene 🙂

    3. Koselig hverdagsinnlegg og fine snaps fra ditt liv! Her i Oslo er det ganske ensomt nå, har hjemmestudier med mye zoom-forelesninger og lite/ingen kontakt med andre mennesker ellers.. kjenner jeg gleder meg veldig til mer normale tilstander! Prøver å se lyst på det, og det hjelper på at dagene blir lengre og lengre hvertfall <3

    4. Hei. Flott blogg Liker den veldig godt. Fast leser men skriver sjelden kommenterer. Jeg lurer på hvor du har kjøpt vinterjakken din?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg