Snaps fra de siste dagene

Nå er det lenge siden jeg har lagt ut en “snaps fra hverdagen” til dere❤️ Så her kommer noen små snapshots fra de siste dagene, med alt fra innkjøp av produkter, treningsklær og trening, til ulike måltider, snacks og litt ulike antrekk. Litt av alt, godt og blandet.

I dag har jeg løpt som en strikk fra det ene til det andre. Fra løpetime til regnskapsfører, til et møte i byen til kontret, til enda et møte, og tilbake til kontoret igjen.

Nå skal jeg sitte her et par timer før det er middag med flokken, etterfulgt av bursdag til en av mine beste venninner. En hektisk og herlig fredag❤️

Har dere noen hyggelige planer for helgen?

 

Smiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Den klokken er veldig bra. I helgen skal jeg besøke gutten min, han bor litt unna meg, så kjører nedover litt senere i dag. Men først en økt på sats. God helg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg