Snapps fra min hverdag

I dag kom jeg på en litt artig ide til dagens blogg. Det er så mye “perfekte” og redigerte bilder som florerer rundt i sosiale medier, så hvorfor ikke ta dere med inn i mobilen min, til snapper og uredigerte bilder. Til bilder av mine helt vanlige hverdags ting. Til trening og mat, både sunt og litt mindre sunt. Til bytur og butikker, hudpleie og velvære.

Bare litt av alt og ingenting, som jeg velger å fylle min hverdag med. Alle bildene er hentet fra mobilen min den siste tiden, så her ser dere en god miks av hva jeg velger å fylle dagene mine med❤️

I dag er jeg hjemme med lille Leo som dere vet er litt pjusk i formen. Jeg føler han er litt bedre, men hver gang jeg sier det, så har han blitt dårligere igjen. Så jeg velger å si at det går greit, og at jeg håper at han er ordentlig god igjen snart. Jeg fikk snikt inn en liten morgenøkt i dag, og den økten var så gøy. Jeg skal få filmet den til dere, og delt den veldig snart.

Det er litt morsomt det der, for hver gang jeg gjør en gøy økt så tenker jeg umiddelbart at jeg må få filmet den, så jeg kan dele den med alle dere❤️ Husk at jeg lagrer alle filmene mine under taggen #trenmedmaren på Instagram, så trenger du en økt en dag, er det bare å lete litt rundt der💪🏼😅🔥

Nå må jeg tilbake til Leo her, jeg skal prøve å få i han litt mat, og ber om at han klarer å beholde det. Til nå har all mat kommet relativt raskt opp og ut igjen. Han får kokt kylling og ris, helt uten noe som helst på, stekt uten noe oljer eller smør eller noe. Dette skal være det tryggeste å gi når magen er i ulage, så jeg håper det funker etterhvert❤️

 

Smiiiil, Maren 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg