Smoothie-tips og hverdagshygge

Reklame | Good for me

Heii dere, og god onsdag☀️ I dag spratt jeg opp av sengen før klokka var 07, på tross av hverdagshygge med både litt vin og sent i seng i går. Det er akkurat det som gir meg følelsen av sommer, når man spontant drar en tur ut, tar en glass vin på en tirsdag, drar på en konsert uten å ha planlagt det på forhånd, men bare hiver seg rundt og leker at det er helg. Dagen i går. var så koselig – og jeg gleder meg til mange flere sånne kvelder utover sommeren.

  

Tirsdagshyggen startet på Spiren cafe, med denne herlige kreasjonen. Det er en smoothie bowl, dandert i et høyt glass, sammen med chiapudding, banan, topping og hjemmelaget økologisk granola. Så den ikke kul ut? Den smaker helt himmelsk, og grunnen til at den er blå er på grunn av spirulina, laget på blå alger. Så den er helt naturlig, og ikke tilsatt noe som helst av farge- eller tilsetningsstoffer. Den heter Tower of power, og er en stor favoritt hos meg.

I dag har plutselig sommeren bestemt seg for å komme til Kristiansand, og på morgenturen med Leo holdt jeg på å svette bort i den oversized ullgenseren jeg hadde slemt på meg. Den er vanligvis perfekt på morgenturen, men i dag føltes det som å ha flyttet inn i et drivhus ENDELIG er sommeren her, slik vi er vant med at sommeren skal være. Så dag blir det soling og bading☀️

Jeg har en jevn og fin glød i huden året rundt, og det er takket være Betakaroten Gold. Jeg tar fremdeles Betakaroten Gold fast, måned etter måned. Hvis du hat lyst å teste, får du 40% rabatt på din første forsendelse ved å klikke deg inn HERBoksen koster da kun 179kr. Det er ingen bindingstid, og det er så enkelt å bestille🧡

Foto: Tom Høgstøl

Håper du får en deilig dag, og at solen skinner der du befinner deg☀️ Jeg skal nyte dagen i sola, og i ettermiddag skal jeg avgårde for å gjøre et intervju med fedrelandsvennen, lokal avisen her i Kristiansand. Jeg er både litt spent, og gleder meg masse. Mer om det senere🧡

 

Smiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Hei gode, fine Maren! ❤️ Oj, den der smoothien så spenstig og kul ut! Ha en flott dag kjære deg! Her i Trøndelag er det bare skyer og ikke særlig varmt! Vil ha sommer!!!
      Stor klem! ❤️

      1. Haha, ja ser mildt sagt spenstig ut – men den er veldig god😄😄 Varmen kommer nok til dere også, bare vent å se☀️☀️ Ha en nydelig dag! god klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg