Smoothie bowl & sterke jenter

Har dere sett en så deilig skål? Dette var min frokost i går. Jeg droppet trening, og satt meg på min favoritt cafe Panda Panda. Smoothie bowlen heter healthy, toppet med granola, chiafrø, mango, granateple og kiwi.

I koppen med skriften er det en dobbel havre Cappuchino – min favoritt kaffe. Har du testet havremelk i kaffe? Det anbefales virkelig, det blir så søtt og godt.

I dag har jeg hatt en av mine favoritt gruppetimer på Spicheren, nemlig Metcon Strength. Det er en styrketime, med fokus på tunge baseøvelser krydret med litt crossfit inspirerte øvelser og oppsett. I dag hadde vi test-dag, etter 6 uker med spesifikk trening med fokus på øke i styrke i øvelsene markløft og pull-ups. Jeg hadde kun jenter på denne timen i dag, og fy flate som jentene presterte. La meg dele noen tall med dere:

  • Pre-test: 55kg. Re-test: 75kg
  • Pre-test: 70kg. Re-test: 100kg
  • Pre-test: 100kg. Re-test: 120kg
  • Pre-test 75kg. Re-test 100kg
  • Pre-test: 80kg. Re-test 95kg

I pullups hadde flere av jentene ekstra vekt på kroppen, to av dem med 20kg hengende i belte rundt livet. Flere kjørte også pullups uten noen form for hjelpemidler. Dette er HELT rått imponerende. Jeg er så stolt av jobben de har lagt ned, og jeg storkoser meg med å få lov å coache en så rå gjeng. Jeg koser meg så som trener/coach om dagen, og synes faktisk det er gøyere å trene andre, enn å trene selv. hehe.

Mange av dere har spurt om det er mulighet for å trene med meg, selv om man ikke er medlem på Spicheren. Det vil det bli, jeg lanserer en utrolig kul greie om et par dager. Så stay tuned folkens – jeg åpner opp for en utrolig spennende treningsgruppe!

Nå må det jobbes litt her🧡 Jeg håper du har en finfin onsdag!

 

Smiiiil, Maren 

 

2 kommentarer
    1. Du har så inspirerende bilder! Spesielt matbildene dine🤩 Havremelk i kaffe’n skal testes👏🏻 Ha en nydelig uke videre🧡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg