Sliten og lykkelig

Heii venner🧡 I dag fikk jeg dårlig samvittighet når jeg tenkte på bloggen, og det er ikke kult. Bloggen er alltid bare positiv for meg, så da måtte jeg få satt meg ned og skrevet til dere.

Jeg har mer enn nok med å holde hodet over vannet nå, og spesielt nå med mye sykdom rundt og en god del ekstra jobb med vikartimer, og ekstra ting som jeg må steppe inn å ta, fordi folk er i karantene i påvente av korona-svar. Så ja, akkurat nå tror jeg rett og slett jeg må innrømme at jeg er litt sliten. men samtidig er jeg så vanvittig glad, for jeg får lov å jobbe med det jeg elsker, men når det legges så mye mer oppå det, blir det litt mye.

I dag har jeg hatt 3 gruppetimer, flere møter og forberedelser til helgens store event. Jeg løp ut døren før kl 07, og landet i sofaen klokken 19, og da begynte coaching jobben. Så det blir en litt lang kveld, MEN jeg har fått god middag, det er tente lys, deilig musikk i bakgrunnen og jeg har de fineste kundene som finnes ❤️ Så overskriften kunne ikke passet bedre, for akkurat nå er jeg sliten og veldig lykkelig 😊😊

Hvordan går det med dere venner? Hvordan har DU det? Kjenner du at det er litt mye om dagen, eller er det kanskje alt for lite som skjer? Del gjerne litt i kommentarfeltet❤️ husk at du trenger ikke skrive ditt ekte navn hvis du ikke vil🙏🏻

 

God klem fra Maren 

 

7 kommentarer
    1. Høres mye ut på en gang men du er flink å fokusere på det postitive!

      Jeg går for tiden gjennom eg ganske uventet samlivsbrudd så det er noen tunge dager men det begynner sakte men sikkert å se lysere ut 🙂

      Kjekt med en oppdatering fra deg igjen 🙂

      1. Åå det var vondt å høre kjære deg, sender deg en god klem❤️ Du er sterk og flink som har kommet deg så langt at du kjenner at det ser lysere ut🙏🏻 jeg heier på deg!!!

    2. Så deilig at du mye å gjøre, men dumt om det blir for mye. Håper og tror du er god til å slappe av når du kan og må. Men dødsgøy at du trives.
      Jeg er sliten, men ikke fordi jeg har mye å gjøre. Jeg er sliten av den nye hverdagen corona gir, både i jobben der paisenter kommer inn hele døgnet med covid påvist eller mistenkt. Og på privaten. Alt man ikke kan. Så jrg prøver å snu hodet til alt man kan gjøre best mulig. Jeg liker å ha fri, men når jeg har fri og er alene, så tenker jeg altfor mye på alt mulig. Og det er slitsomt..

      Men men. Høsten er nydelig selv om det kom regn og snø her i dag. Klems

    3. For min del ble det for mye over for lang tid, alt for mye trening og travelt liv med barn. Jeg er sykemeldt pga overbelastning. Er ikke lett å ta en pust i bakken når man skal, vi er nok mange som bør bli flinkere til det. Jeg synes det høres mye ut med all jobben du har + coaching når andre folk hviler.

      1. Huff da, men godt du tar en time-out❤️ ta vare på deg selv🙏🏻 ja det kan nok høres mye ut, men jeg er god på å hvile også, takk for omtanken😊😊

    4. Heii på du! Du er så inspirerende! Jeg er nylig flyttet til krsand og er på let etter noen trapper å løpe i på Lund, men jeg finner ingen. Har du noen tips??😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg