Slik trener jeg på hotell

Reklame | Samarbeid Comfort Grand central

Forrige helg bodde jeg på Comfort Grand Central på Oslo S, og der har det sannelig skjedd ting på treningsfronten. Treningsrommet på dette hotellet er relativt lite, eller lite blir fei å si, for egentlig er det ikke så lite, det er bare litt smalt og avlangt. Det gjør virkelig ingenting, for her er det utstyrt så bra, at du kan få til de råeste treningsøktene. Jeg har hatt så mange gode økter her, og har lyst å dele en av dem med dere.

Jeg varmet opp med litt dynamisk stretching (jeg har lagt ut min stretcheng rutine på Instagram) og litt jogg/rask gange på mølla.

 Foto: Sofie Holtedahl

Deretter kjørte jeg 8-10 repetisjoner av følgende øvelser: 

🧡 Pushups mot stang (bevegelsesbanen blir litt kortere, dermed blir øvelsen litt lettere) 

🧡 Bulgarsk utfall 

🧡 Battleropes ( her kjørte jeg 1 minutt kontinuerlig jobb)

🧡 Biceps curl 

🧡 En-arms roing med KB (kettlebell)

🧡 Goblet squat med KB (kettlebell)

 

PUSHUPS:

BULGARSK UTFALL: bakre fot på en forhøyning, enten på stangen i Smith maskinen slik jeg gjør her, eller på en benk eller boks

BATTLEROPES:

BICEPS CURL:

EN-ARMS ROING: Kan selvfølgelig også gjøres med en vanlig hantel/vekt.

GOBLET SQUAT: Som betyr det samme som knebøy med vekt foran kroppen.

Jeg kjørte som sagt 8-10 repetisjoner pr øvelse, og 3-4 sett av hver øvelse. Så utrolig deilig!! Dette gymmet har så kule ting, slik som assultbike, romaskin, sånn grønn matte du kan dytte en prowler på, og i tillegg selvfølgelig Smith rack, frivekter, vektkskiver, stenger ++++.

For meg er det faktisk viktig at hotellet jeg bor på har et gym som er funksjonelt og bra. Er det noe du tenker på når du bestiller hotell? 😅💪🏼💦

Nå skal jeg straks avgårde her, frisøren står på planen og det er virkelig noe av det aller beste jeg vet. Hva er det frisører gjør i vasken der, som gjør at man går direkte i velvære-koma? Åååår så godt det er🧡 Jeg gleder meg! I kveld er det siste treningsøkt med den faste gjengen min, før jeg reiser fra dem i 14 dager. Jeg har en liten overraskelse til dem, og gleder meg skikkelig til en rå treningsøkt og litt ekstra hygge.

 

Smiiiil, Maren

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg