Slik ser min dag ut i dag

God morgen hjerter❤️ I dag har jeg planlagt at det skal bli “den store fikse-dagen”. I skrivende stund sitter jeg på gulvet (funfact: jeg elsker å sitte på gulvet) med leo sovende ved siden av meg, en stor kaffekopp og tidenes liste-skriving på gang. Jeg MÅ ha lister på alle ting jeg skal huske, ellers forsvinner det. Jeg våknet faktisk i natt, og noterte et par ting til på listen. Jeg må le av meg selv, men det er jo praktisk da. Står det på listen, så blir det gjort.

Hvit skjorte i økologisk bomull HER

I dag skal jeg få unna mesteparten av julegavene. Jeg har selvfølgelig lister her også, ingenting er handlet inn, men alle gavene er nøye planlagt, så det skal nok gå bra. Jeg har kost meg så med de listene, og tenkt nøye over hva hver og en skal gå, hva som passer dem, hva de trenger og hva de ønsker seg.

Etterpå skal jeg avgårde til et lite utsalg jeg arrangerer med treningsutstyr som er helt ubrukt eller kun bruk på bilder/film. Det er så fint å kunne selge det videre. Bra for miljøet, bra for lommeboken og knall bra for de som er så heldige å få masse fint nytt treningsutstyr til jul.

Etterpå skal jeg innom en samarbeidspartner for en liten fotojobb. Deretter skal jeg handle inn til en ny runde med kakemenn og pepperkaker. I helgen blir det kakebaking og juleverksted med fine folk. Jeg skal også på årets aller koseligste julefest med hele storfamilien, og på julebord med jentene. Puh for en julehelg det blir, her er det bare å forberede seg så godt man kan❤️

I ettermiddag blir det Metcon trening på Spicheren treningssenter, før jeg skal hjem å vaske ned leiligheten til jul. Jge håper også jeg rekker å filme et par nye treningsprogrammer til dere. Hei hvor det går, men heldigvis er det jo utelukkende hyggelige og koselige ting🎅🏻✨❤️

Jeg har lyst å spørre dere om noe, hvordan har du pakket inn julegavene dine i år? Får du dem pakket inn i butikken, eller pakker du inn selv hjemme?

Bilder lånt fra Pinterest

Jeg driver å googler og søker på nettet nå etter litt kreativ innpakning. Jeg synes faktisk ofte det er fint bare med gråpapir, hyssing og en liten kvast, kongle eller peppermyntestang som pynt. Jeg er nok mest glad i litt naturpreg med hvitt, grått, og brunt. Samtidig synes jeg det er lekkert med sort, dyp rød og mørk grønn er også nydelig.

Del gjerne hvordan du pakker inn, kanskje jeg kan finne litt inspirasjon i dere (som så mange ganger før✨)

 

Smiiiil, Maren

 

4 kommentarer
    1. Hei, er dette ting du har fått sponse til firmaet? Blir salget av klær inntekter til deg som privatperson eller til firmaet? Jeg tenker på moms og skatt og sånn. Driver med litt lignend selv, så lurer bare på hva som er riktig

      1. nei det vipses rett til Abilica, ikke til meg! dette er ikke noe jeg tjener noe på-. Det var utstyr til noen bilder, som ikke skal brukes, og dermed kan det selges 😄😄

    2. Gråpapir er så undervurdert! Bedre for miljøet også kan man tegne og skrive hyggelige hilsener rett på ♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg