Slik ser maten ut på en Strongbody-plan

Reklame | Egenreklame online coaching

Jeg har fått så mye spørsmål fra dere rundt dette med at jeg har startet som Online Coach i Strongbody. Det er SÅ gøy at dere er nysgjerrige og stiller spørsmål. Jeg har svart hver henvendelse individuelt, men jeg ser at det er mye spørsmål som går igjen rund maten hvis man følger en matplan fra meg. Jeg tenkte derfor å lage et innlegg for å vise noen av måltidene man kan finne på en plan jeg har satt opp.

Det finnes jo uendelig med retter, og så mye godt. Jeg har valgt å trekke frem noen av de jeg liker best, og spiser mest av selv. Her er det proteinlapper, sjokolademilkshake, smoothie, grove vafler, pannekaker, eggewrap, brødskiver, frappe, knekkebrød, sjokoladepudding og sunn gulrotkake / gulrotmuffins med glasur.

Jeg har ikke fått tatt bilde av så mange av middagene enda, men det kommer! Favorittene mine der er taco, lompepizza, pasta og kjøttboller, lasagne, laksewrap og wok.

  

Var det noe her som fristet? Jeg synes de proteinlappene er det aller beste jeg vet, og sjokolade-milkshaken. De lager jeg nesten daglig. Mmm❤️❤️

Jeg har ikke reklamert så mye for meg selv som coach, men det er rett og slett fordi jeg fikk ganske mange kunder med en gang jeg startet opp, og valgte å fokusere fullt og helt på dem i første omgang. Jeg tar absolutt i mot flere, og spesielt nå som jeg har kontroll på den fine gjengen min, er det plass til enda flere. Nå er det noen få igjen, så har alle fått sine ferdige oppsett og er i gang. Noen har også fullført sin første uke med coaching. Fy søren så spennende!!

Nå har første runde med ukesrapporter kommet inn fra noen av kundene mine, og jeg blir helt satt ut av alle følelsene jeg kjente på relatert til det. Ikke fordi jeg ikke forventet fremgang hos kundene mine, for det gjorde jeg virkelig!! Jeg har brukt MYE tid på disse planene, og virkelig gjort alt jeg kan for å tilrettelegge for optimale resultater for hver og en av dem.

Så det at resultatene kom allerede på første uke var fantastisk gøy, og en fin bekreftelse på at det man driver med funker. Det er også stas for meg å se at jeg har så flinke kunder som følger det de skal, og får betalt for jobben de legger ned, i form av raske resultater. Det som derimot satte i gang mye følelser hos meg var de personlige tilbakemeldingene fra kundene mine. Man blir jo ganske godt kjent på kort tid ved en slik oppfølging, jeg får vite så mange ganske personlige ting og det blir en nær relasjon. Jeg blir oppriktig stolt, og faktisk rørt av å se kundene mine mestre, opplevde så mye nytt med kosthold og trening, og ha det ordentlig bra underveis.

Det å starte opp som online coach hos Strongbody er den beste avgjørelsen jeg har tatt, og jeg gleder meg så vanvittig til tiden fremover❤️

Hvis du er litt interessert i dettee med online coaching, så kan du lese alt om det HER. Så må dere må bare spørre hvis det er noe dere lurer på. Enten i kommentarfeltet, eller send meg en mail på [email protected] hvis du vil ta det litt mer privat.

 

Ha en nydelig helg mine venner❤️😍 Gleder meg til å oppdatere dere her igjen!

 

Smiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Hei, Maren😊 Å følge en matplan fra strongbody vet jeg inneholder helt vanlig, sunn og næringsrik mat som alle kan og bør spise for å ha et balansert kosthold. Det jeg derimot er litt nysgjerrig på er tankene deres rundt å faktisk gi andre en konkret plan for kosthold. I perioder har jeg forståelse for det mth resultater på vektnedgang/vektoppgang/trening ol., men vil ikke dette på sikt også skape restriksjoner, tankerekker og et usunt forhold til kosthold som skal og bør være en naturlig del av livet? Ønsker deg masse lykke til videre som coach, utrolig gøy og jeg heier virkelig på deg🤗 Klem💛

      1. Fin melding, og veldig forståelig tankegang😊. Glad du stilte spørsmålet, for da får jeg mulighet til å svare på noe kanskje flere tenker på. En plan fra strongbody inneholder helt vanlig mat som du sier ja. Her snakker vi brødskiver med ost og skinke, middag med saus og poteter, pannekaker, havregrøt, taco, grillmat, fisk, smoothie, smoothie bowls, knekkebrød, fiskekaker, pasta, lasagne +++. Det er faktisk minimalt med restriksjoner, det handler bare om å kontrollere mengdene litt, og tenke litt over næringsstoffene mat inneholder så man sikrer seg at man får i seg det kroppen trenger. dette er noe mange gjør automatisk i hverdagen sin.

        De spiser 2 brødskiver med proteinrikt pålegg og litt grønt, for eksempel, også er de mette og fornøyde frem til neste måltid. Andre kan slite med å spise den mengden næring kroppen trenger og føle at det er en kamp å få i seg maten, i tillegg aner de ikke hvor mye mat kroppen trenger for å fungere. Da er det ordentlig godt å få en veileder på hvor mye næring akkurat deres kropp trenger, og i tillegg få masse helt konkrete eksempler på matretter som inneholder den næringen. På andre siden er det mange som sliter med mengdekontroll, og kan ende opp med å spise 8-10 brødskiver, selv om de kanskje hadde fått i seg det kroppen trengte etter halvparten. Kanskje vil man også gjerne unne seg noe godt, og går rett å sjokoladen hver dag, fordi de ikke kommer på andre ting som kan stille søtsug, eller ikke er bevisst på hvordan et måltid som gir deg alt du trenger, ikke vil gi deg et like sterkt, og kanskje ikke noe søtsug i det hele tatt. Og hvis det skjer til hvert eneste måltid, daglig, månedlig, år etter år, så vil man kunne ende opp i en ganske så usunn spiral lift egen helse.

        Det handler egentlig mest om å dele kunnskap om sunn, god, vanlig, næringsrik mat. Som spises for at du skal ha det bra, føle deg bra, ha en kropp som fungerer bra, sove godt og ha energi og overskudd i hverdagen din. Det er veldig lite fokus på slanking, kalorier, fettprosent og den typen “skumle” ord som mange kanskje forbinder med å følge en plan.

        En plan er en veileder, et hjelpemiddel for økt kunnskap. Man veier og måler litt i starten,men det er rett og slett bare fordi veldig mange ikke har anelse om hvilke næringsstoffer maten inneholder. På sikt på tas dette på øyemål, og man tar sunne, gode valg for seg selv uten å måtte sjekke planen eller veie noe som helst😊😊

        Takk for et fint spørsmål, håper du følte du fikk svar.
        Klem tilbake🧡

    2. hei, er litt lei av alle instagrampostene fra dere i Strondbody med «denne maren kan du SELVFØLGELIG spise med en plan fra oss». Jeg prøvde Strongbody og har aldri vært så skuffet før. Maten var jo IKKE det samme som på instagram. Jeg kunne jo ikke spise taco med skjell som var lagt ut på instagram, jeg kunne bare spise kjøttet(ikke kjøttdeig nei for det va fyfy) og grønt, og litt avocado istedet for lomper. Havregrynsgrøten jeg vanligvis spiser på morgenen ble veldig amputert da jeg ikke fikk bruke melk og ikke kunne ha på topping, annet enn proteinpulver i grøten.. jeg ble rett og slett skuffet og jeg føler hver gang jeg ser en instagrampost med all den gode maten dere sier vi kan spise at det er så dårlig gjort ovenfor de som kjøper en plan men som ikke får spise det dere legger ut..

      1. Hei du😊 Dette hørtes veldig rart ut, men hver coach er ulik og lager ulike planer til ulike kunder med ulike utgangspunkt, og ulik målsetning. Så det er helt umulig for meg å ta stilling til akkurat denne casen, da jeg mangler all informasjon. Man kan da så absolutt ha tacoskjell og lefser på en Strongbody plan, og det er melk i havregrøten, og godt med topping på grøten. Så dette speiler hvert fall ikke de planene jeg sender ut til mine kunder. Det høres ut som du kanskje ikke har hatt den beste dialogen med coachen din, for jeg er helt sikker på at han elle hun hadde endret planen din hvis han/hun visste du følte det på denne måten. Husk også at ikke alle som får coaching skal ned i vekt, jeg har flere kunder som faktisk skal opp i vekt, og ligger i et godt overskudd, de vil ha en helt annen plan enn en person som jobber med vektreduksjon. I tillegg har alle planene fri-kalroier hver eneste dag, som folk bruker på akkurat det de vil. Jeg lager ingen planer uten frikalorier. I tillegg har alle planer jeg sende ut har full frihet til å kose seg i en kveld, for eksempel i helgen, med hva enn de ønsker til middag (uten at det skal telles eller regnes på noe som helst), smågodt, vin, hva enn de ønsker. Dette er en livsstil og IKKE en Quick fix diett. Det skal være forenelig med et vanlig liv, med familie, sosialt, jobb osv.

        Det er så synd å høre at du har hatt en kjip opplevelse, men som sagt, alle er ulike , med ulike mål og helt ulike forutsetninger. Så jeg tror det aller beste bare er å ha fokus på seg selv og sitt eget, og rette alle energi mot å ha det best mulig selv. Hvis du noen gang kommer i en slik situasjon i igjen så lov meg at du sier tydelig i fra hvis det er noe du ikke trives med. Du har betalt for full oppfølging, og det skal du også få. Er du ikke fornøyd så må endringer gjøres. Alt handler om kommunikasjon mellom kunde og coach❤️

        Uansett, takk for at du delte din erfaring. Det gir meg en liten påminnelse på at jeg som coach virkelig på se kundene mine, og virkelig sørge for at de har det bra og trives med oppsettet jeg lager for dem. Jeg ønsker deg en finfin søndag😊 Maren

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg