ShapeUp Weekend 2019 – Let´s go!!!

God morgen fra hotellsenga på Vestlia. Jeg kom meg til Geilo, takket være fineste Kristin som hentet meg på Gardermoen, og sørget for den beste bilturen til Geilo. God musikk, koselig prat, utallige latterkuler og masse masse snacks gjorde turen til en drøm – selv med litt skranten form. Nå går det i jevnlig påfyll av Paracet, Ibux, og nesespray, og total nedgradering av egne forventninger til fysisk aktivitet (utenom mine egen timer) denne helgen. Helsa kommer først, og sånn er det bare.

Jeg blir helt rørt når jeg leser kommentarene på blogginnlegget i går, altså hva er dere laget av? FY SØREN for en fin gjeng dere er❤️ Så mye omsorg og godhet, tips, råd og god bedring ønsker. Tusen tusen takk❤️ Jeg har lest alle sammen flere ganger, og jeg blir så takknemlig for å ha så fine lesere. Vit at det dere skriver virkelig betyr mye for meg, spesielt dette med at jeg aldri må være redd for at jeg skuffer dere, og ikke gir dere nok inspirasjon nå som jeg er syk. Tusen takk – det var en stor lettelse for meg å lese, og gjorde klumpen i magen så mye mindre❤️

🧡Noen av fjorårets fantastiske instruktører🧡

Nå skal jeg løpe ned til frokost og treffe resten av gjengen fra Team Abilica. I dag starter treningsfesten her på Geilo, og straks ankommer ca 500 treningsglade jenter. Nå skal vi instruktører lade litt opp med kaffe og mat, også braker det løs med timer fra klokken 14. Jeg gleder meg så til å ta dere med på denne helgen – jeg skal løpe rundt og samle så mye inspirasjon som mulig til dere.

Jeg har lagt ved timeplanen her, så dere kan se litt av alt det spennende som skal foregå denne helgen:

Her er det alt fra dans på tredemølle, bootcamp, bakkeløp, styrketrening, powerslide, vektvest-trening, spinning og minibands, til ulike foredrag, svømmetimer, sirkeltrening og Yoga – for å nevnte noe. Variasjonen i timer er helt fantastisk, og jeg kjenner at dette kommer til å bli enn helt super helg. Så nå setter jeg fokuset på sykdom helt bort, og så fokuserer jeg på å gi dere mest mulig inspirasjon fra denne spennende treningshelgen.

Shapeup Weekend 2019 – LET´S GO!!!! 

 

Smiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Kos deg masse, gleder meg til SHAPEUP skal ha ein dag i Bergen 😁
      Masse god bedring. Husk å tavare på deg sjølv ❤

    2. Masse god bedring Maren! Det er så viktig å dele alle sider, positive og negative, slik du gjør. Du inspirerer og motiverer uansett!
      Jeg dro på meg noe som legen kalte «serieinfeksjoner» i fjor og jeg hadde en skikkelig tung periode, ville bare bli frisk! Men plutselig snudde det og nå har jeg ikke vært syk på et helt år! Det er håp så hold ut!😊💪🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg