SES VI I DAG?

Reklame | Eget klessalg

Tid for klessalg

Heii 🧡 Jeg er tidlig oppe for å preppe til dagens klessalg. Jeg håper jeg ser så mange som mulig av dere i dag kl 13.00 i dronningensgate 52. Klessalget er på Spiregården, og der ligger fantastiske spiren cafe☀️ Det er den perfekte mulighet til ta en meatfree Sunday, og kose deg med nydelig sunn, vegansk mat, laget fra bunnen. De har også masse raw kaker, helt uten sukker eller andre kunstig tilsetningsstoffer.

Jeg holder det gående fra 13-16, eller til det er tomt for klær. hehe. Erfaringsmessig forsvinner det aller meste i løpet av de første 2 timene. Prisene er 50, 100 og 200kr. Et par ytterjakker kan havne på 300kr, men det er absolutt maks. Så her kan du gjøre noen helt sinnsyke kupp!!! Betaling bli via Vipps, eller kontant.

Håper vi ses, alle dere som er i Kristiansand😄

 

Smiiil, Maren

 

2 kommentarer
    1. Hei! Lurte på om det er greit å lage en Instagram bruker hvor jeg kan få brukt hashtaggen, da jeg ikke har Instagram bruker fra før av? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg