Serietips til påske🐥

Åååå folkens, jeg har den beste serien til dere. Sannsynligvis har noen av dere allerede sett den, for tipset kommer fra dere. Jeg bad om serietips på instagram, og en hel haug av dere tipset meg om denne serien.

Jeg slukte den på ett døgn, og tror mange av dere vil like den. Den er mørk, men ekstremt spennende og interessant. Seien heter Quicksand – størst av alt! Du finner den på Netflix.

Jeg slenger med gårsdagens frokost i tillegg, den består av Skyr mango, eple, banan, blåbær, jordbær og musli. Alt sleng i en skål, enkelt og greit. Jeg hadde også noen mandler og valnøtter. I denne frokosten er det masse vitaminer, fiber og litt karbohydrater fra frukt, sunne fettsyrer fra nøtter og proteiner fra Skyr. Alt man trenger i en skål.

Jeg fikk jo en god del tips fra dere når det gjelder serier, så jeg tenkte slenge med noen av dem her:

🧡 The Sinner (Netflix)

🧡 Scandal (viaplay)

🧡 Salvation

🧡 Working mums

🧡 This is us

🧡 Code black

🧡 The fall

🧡 Atypical

🧡 After life (Netflix)

🧡 Den som dreper (Viaplay)

🧡 Swat (Viaplay)

🧡 Innan vi dør ( NRK)

Håper du fikk noen tips til en serie eller to du kan slenge på, når du har litt ledig tid. Nå er det frokost med gjengen her🧡 Håper du får en nydelig skjærtorsdag!

 

Smiiiil, Maren 

 

7 kommentarer
    1. Hvordan musli har du valgt? syns det er vanskelig å velge på butikken. vanskelig å vite hva som er mye eller lite av hva i næringsinnholdet på pakkene.

      1. Denne er overhode ikke det sunneste alternativet, men den er så vanvittig god at jeg koser meg med den likevel. Skal man tenke sunnhet ift lite sukker, bra med fiber så burde man ta en titt bak på næringsinnholdet. Der står alt oppgitt, sammenlign gjerne litt i butikken, selv om du ikke helt hva som er mye eller lite, så kan du sammenligne og se på de ulike i forhold til hverandre. Denne jeg spiser er Cruesli solfrokost, som sagt ikke en av de beste på næring, men jeg synes den er så utrolig god på smak. hehe.

        Her er en test jeg kom over, av flere ulike varianter, mange gode alternativer her. https://www.aftenbladet.no/familieogoppvekst/Test-av-msli_-crsli-og-granola-Stor-forskjell-pa-sukkerinnholdet-10017b.html

        Håper det var til hjelp❤️

    2. Sitter her og hører på treningspoden, og for en hyggelig stemme du har!! Fortsatt god bedring og god påske!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg