Serier, filmer og innekos

Reklame | Annonselenker

Høst er perfekt tid for innekos, og hva er vel da bedre enn å sette på en god film eller en serie? Nå er det lenge siden sist jeg tipset dere om serier og filmer, så nå kommer en ny liste. Det er ikke så enkelt å finne nye serier og nye filmer å tipse dere om, jeg har nemlig lyd serie-lister så mange ganger før, at det er stor fare for å gjenta seg selv. Jeg gjør et forsøk:

Serier:

🧡 EXIT – regne med de fleste har fått sett den, hvis ikke så må den faktisk ses!

🧡 The sinner på Netflix

🧡 FBI på Dplay

🧡 Nacy Drew

🧡 The good Doctor (ny sesong ute på Sumo)

🧡 Secret obsession

🧡 The Bold type på NRK

🧡 Succession på HBO

🧡 Queen of the south

🧡 New Amsterdam

🧡 Papirhuset

🧡 Broadchurch Netflix

🧡 Euforia

🧡 Blindspot på Viaplay

🧡 9-1-1

🧡 Dead to me

🧡 The affair

🧡 Heder – Viaplay

🧡 Dark

 

Film/ dokumentar:

🧡 The game changers – se den, og del gjerne meningen din med meg i kommentarfeltet

🧡 Someone great

🧡 Wind river

🧡 Wonder

🧡 Tell me who I am

🧡 Eli – Netflix

I tillegg så må jeg dele verdens deiligste kosedress med dere. Har du sett noe så digg? Jeg er helt forelsket🧡 Du finner overdelen HER, og underdelen HER.

Hvis du vil se mine tidligere lister over serietips, så kan du for eksempel ta en titt på denne listen, som inneholder 45 serietips. Eller denne listen som har hele 40 tips til ulike serier. Da tror jeg du skal være sikret gjennom både høsten og vinteren😍 Fyll opp skålene, dyne i sofaen og kjør serie-maraton!!

 

Smiiil, Maren 

 

 

2 kommentarer
    1. Hvis du ikke har sett disse filmene anbefaler jeg «a Dogs purpose» og 2’ern «a dogs journey». Totalt grinefilm, for de er så fiiine <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg