Rett tilbake til fjellet

Heii venner☀️ Tusen tusen takk for alle fine kommentarer på min lille påskevlogg, det var gøy å se! Jeg har jo aldri noen plan med vloggene mine, jeg bare filmer små klipp gjennom dagene mine med mobilen. Det er jo så amatørmessig som man kan få det, men jeg storkoser meg med å gjøre det.

Så når dere da kommer med så mange fine kommentarer, så gjør det meg så glad❤️ Det betyr jo at dere liker det som det er, og det er jeg så glad for😊

Her er siste lille bildedryss fra påsken som nå over, men vi setter nesa mot fjellet igjen vi. Allerede i morgen er vi på vei opp igjen på hytta med hele flokken. Jeg gleder meg så🧡 Masse kvalitetstid med mine fine, og enda mer tid på snowboard. Yes yes yes!!!

Nå skal jeg jobbe meg ferdig med alle rapporter fra online kunder, nye planer til nye kunder og oppdatere planene til gamle kunder som har kommet tilbake. Jeg håper jeg klarer å bli ferdig i dag, sånn at helgen virkelig kan nytes kun til familien❤️

Har dere noen koselige planer i helgen? Del gjerne med meg i kommentarfeltet😍

 

 

Smiiiil, Maren 

 

3 kommentarer
    1. Den vloggen var jo bare glede og over positivitet, så hvem liker ikke det. Så gøy at du fikk tilbake brett gleden, magisk ass.
      Helgen, langhelg for 3 helg på rad. Ikke dumt med turnus av og til, skal brukes til å løpe, fått tilbake løpeglede etter mye skader og tull. Prøve å nyte sol og finne på noe koselig.

    2. Hei Maren! 😀
      Vet du hvor man kan kjøpe Hoka klær? Ser at du har fått tilsendt noe i posten, men jeg finner ikke klær på noen norske nettsider..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg