Raw food, kjærlighet og felleskap

Hver gang jeg er i Oslo, så må jeg alltid innom Oslo Raw. Nå har de åpnet en ny cafe på Frogner, og den var så fin🌸 Det føltes litt som å være i Paris, i Oslo.

Jeg Bestillte brunch, som jeg nesten alltid gjør når jeg er der. Da får man litt av alt, og det er så herlig. Jeg hadde også en Golden milk. Sofie bestilte seg en raw kake med pistasj, og en Golden milk hun også.

Det er så mye godt på menyen, og jeg gleder meg til å smake meg gjennom enda mer ved neste besøk. Alle dere som bor i Oslo vil jeg tro kjenner til dette stedet, og alle dere som skal til Oslo i løpet av sommeren, go check it out🌸

I dag har vært enda en herlig dag, og jeg koser meg bare så enormt denne gangen her. Tidligere har jeg jo skrevet til dere at jeg har følt et veldig sterkt Kristiansand-savn når jeg er i Oslo, og at alt føles hektisk, upersonlig og stressende. Sånn er det overhode ikke denne gangen, jeg nyter hver time og har aldri hatt så innholdsrike, gøye, sosiale og produktive dager ved noe annet Oslo-besøk. Det er så deilig å kjenne på💗

I tillegg er det jo PRIDE denne helgen, og hele Oslo oser av felleskap, kjærlighet og samhold. Det er nesten litt rørende å se, og jeg er så takknemlig for å få lov å stå mildt oppi det hele. I dag har jeg trasket rundt sammen med en god venninne, og bare sett på den fantastisk folkefesten. Hurra for at all kjærlighet er likestilt, og akseptert❤️🧡💗💜💙💚 Jeg heier på et inkluderende og raust samfunn, hvor alle kan være seg selv – akkurat slik de er!

Jeg er bare en liten tur innom hotellet nå før det er ut på farta igjen. Vi snakkes mer i morgen, håper du nyter helgen din, hva enn du har valgt å fylle den med❤️

 

Smiiiil, Maren 

 

3 kommentarer
    1. Hei,
      Jeg skal til Kristiansand i palmesusuka og ønsker tips til fine joggeturer! Har du noen fine løyper å dele, f.eks på Odderøya? 🏃🏼‍♀️☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg