Rabattkode hos NELLY

Reklame | Nelly

Ååå dette er så stas!! ENDELIG kan jeg dele en ny rabattkode hos Nelly med dere. Det er lenge siden jeg har hatt noe kode å dele, men nå har jeg en solid 25% å dele ut til dere💗

Koden er: MAREN25 og den gir deg 25% rabatt på nesten alt hos Nelly. men kun i 48 timer!!

Jeg har så mye klær fra Nelly, og det er der en stor del av min hverdagsgardrobe kommer fra🌸 Jeg tenkte dele noen av mine favoritter med dere:

Den hvite nydelige strikkejakken får du på 40% HER, digge joggiser HER, sort genser får du 50% på HER og den lekre grå blazeren finner du HER

Denne sorte toppen er nydelig. Jeg har faktisk to av den, bare fordi jeg bruker den så mye. Du finner den HER og den koster 186kr hvis du bruker min rabatt.

Verdens fineste beige kosedress HER, Blazer HER , “skinnbukse” HER

Denne toppen i beige er litt annerledes og mykere i stoffet. Den er nydelig🌸 Den er allerede på salg, men du får enda mer rabatt med å bruke min kode. Du finner toppen HER

Denne nydelige kosedressen finner du HER, og husk å bruke koden MAREN25

Denne fine toppen finnes du i to ulike farger HER

 

Det var litt av mine favoritter, men husk alt koden gjelder alt (med noen få brands som unntak) inne på Nelly. Du kan kjøpe treningsklær fra alle merker, sko, vesker, kjoler. Rabattkoden MAREN25 gir deg 25% uansett 🌸

 

Gooood søndag mine venner💗

 

Smiiiil, Maren 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg