PRIDE og en uventet ny venn

Heiii dere🧡 I dag har jeg hatt den fineste, rareste, mest hektiske og herligste dagen. Den startet på Barrys Bootcamp klokken 07.00 med Stine og hennes kjæreste Jakob. Vi pushet oss gjennom den hardeste og beste fullkropps-timen, til deilige PRIDE-sanger. Etterpå var det smoothie, hig-fives og store smil. Sjeldent heftig endorfinrus der😄💪🏼 Så UTROLIG gøy det er med Barrys Bootcamp, og det merket jeg dere lesere også synes, for folk tok helt av på å kommentere når jeg la ut derfra! Jeg har prøv å få dette til Kristiansand, og virkelig sjekket mulighetene, men det er rett og slett så dyrt at det ikke er sjans…

Uansett, dette er verdens beste konsept i mine øyne, og jeg elsker det! Jeg håper å rekke en time til mens jeg er her i helgen! Har noen av dere testet Barrys Bootcamp?

Etter timen løp jeg tilbake til hotellet og koste meg med stor og variert hotellfrokost. Så godt! Knekkebrød, pålegg, yoghurt med gryn, frø, musli, frukt, og bær, chiapudhding, og ingefær-shot. Nam nam nam🧡

 

Deretter gikk dagen i ett med møter, og diverse happenings. Det aller morsomste skjedde når jeg skulle løpe til det ene møte, og tanken hadde akkurat slått meg at søren at jeg ikke hadde en fotograf med meg i dag når jeg skulle så mye gøy. To sekunder etter tikker det inn en melding på Instagram, fra den nydeligste jenta. Hun er freelance og lurte på om jeg tilfeldigvis hadde noe ledig tid og ville treffe henne og kanskje ta litt bilder. Vips ble det gjort en avtale, og jeg møtte denne nydelige jenta, som heter Sofie❤️

Jeg føler jeg har fått en ny venninne, hun var så herlig og jeg har hatt den beste dagen sammen med henne. Hun ble med meg rundt forbi, blant annet på en shoot med Nocco. Sofie har jobbet som en helt i dag! Jeg gleder meg til å vise dere bildene hennes – hun er så flink!!

Nå kom jeg akkurat tilbake til hotellet etter 12(!) timer på farten! Kjapp dusj, skifte og rett ut igjen. Hei hvor det går, men det er jo akkurat slik jeg liker det😄 Jeg håper du har en super fredagskveld, så snakkes vi mer i morgen🧡

 

Smiiil, Maren

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg