Postkort fra paradis

Reklame | Lapoint

God morgen fra Paradis☀️ Jeg kom akkurat inn fra en 2timers surf her på Sri Lanka, og den følelsen jeg har i kroppen nå, kan nesten ikke beskrives. Jeg tror den må oppleves! Den følelsen når du ENDELIG klarer å catche en bølge, og faktisk klarer å kontrollere bevegelsen din gjennom bølgen. Nei fy flate for en sinnssyk følelse, og for en sinnssyk tur dette er så langt!

Jeg reiser med Lapoint, og bor på deres camp, noe som er helt supert! Jeg skal forsøke å få tatt litt bilder til dere senere, av selve campen og området her. Vi bor 1 minutt fra stranda, og hvis man vil noe sted som ikke er i umiddelbar nærhet, så hopper man bare i en tuktuk. Jeg skal vise dere så mye mer, men dette innlegget måtte jeg dedikere til stranden vi tilbringer mest tid på. Den heter Kabalana Beach og er så vakker.

Etter surfetimene pleier vi å spise lunsj på campen, også drar vi tilbake til stranden og ligger der i et par timer. Leser bøker, døser i solen og drikker kokosnøtter. Vi ligger maks to timer, solen er så hinsides sterk her, at du blir brent på null komma niks. Her snakker vi faktor 50 på alle utsatte kroppsdeler, og 30 på resten. Jeg har akkurat startet på Nortug sin bok her nede, og synes den er veldig bra så langt! Noe som har lest den? 

Nå har jeg som sagt akkurat kommet inn fra en heftig dobbeltime i vannet, og ligger som et slakt i sengen mens jeg venter på lunsj. I dag har jeg bestille stekt ris med kylling. Det skal bli så godt, for hjelpes så sulten man blir av å herje rundt i vannet.    

Det føles som livet går litt i slow motion her nede, og det elsker jeg! Vi har virkelig funnet hvilepulsen, og koser oss så masse!! I morgen skal jeg avgårde for å treffe skjønne Silje Thorstensen ( fra treningspodden ). Hun bor her på Sri Lanka for en periode nå, og planen er å delta på hennes Soma Move time, samt spise en lunsj sammen etterpå❤️ Så utrolig koselig!

Håper uken har behandlet deg bra så langt, og at torsdagen blir fin❤️

 

Smiiiil, Maren

 

4 kommentarer
    1. Hvilken tights fra reebok er det du liker så godt? 😻 Synes jeg husker at du snakket om en sort tights som du også ofte bruker til hverdags?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg