Planer for helgen

Reklame | Annonselenke

Goood fredag venner❤️

I dag startet jeg dagen på Spicheren klokken 0700 med en deilig treningsøkt alene. Nå har det vært så mange gruppetimer at jeg nesten hadde glemt hvor godt det er med en økt helt alene, uten å måtte ha kontroll på noe eller noen andre enn kun meg selv😊

Dagens økt ble en tur på mølla, først en god 10 minutters oppvarming, så 1 minutts drag x 12 med 30 sek pause mellom dragene, et par minutter helt rolig, før jeg kjørte på med en finisher med 30 sek spurt /30 sek pause x 10.

En svett og digg start på fredagen! Deretter har jeg sittet med stumpen på kontorstolen i timesvis for å få unna alle nye planer til kunder, besvare ukerapporter og oppdatere planene til kunder som ønsker å utvide oppfølgingen sin. Full trøkk på coaching nå i starten av et nytt år, og det er så gøy!

Nå skal jeg jobbe et par timer til før jeg skal legge fra meg macen, og gå inn i tidenes kjærestehelg❤️ Magnus og meg skal ha en skikkelig kosekveld med god mat, litt trening og bare masse kvalitetstid sammen. Det har vært en utrolig hektisk uke, så nå gleder jeg meg SÅ til å dra på butikken etter jobb, og fylle handlekurven med masse godt. I dag craver jeg fredagstaco og smågodt!! Mmmm😍 I kveld er det også The Voice på tv, som er mitt favoritt-program (sammen med Hver gang vi møtes). Så det gledes stort til en kveld i sofakroken med taco, smågodt og kjæresten❤️

Kosedressen finner dere på 20% HER 

I morgen er vi invitert til et vennepar, og det er så koselig at det endelig er lov å dra på besøk til litt venner igjen. Vi overholder selvfølgelig avstansregelen, og vasker hender til den store gullmedalje. men det er uansett veldig koselig å kunne være litt sosial! Så da blir det middag og venne-hygge på lørdag.

Søndag tror jeg bare blir slappe av, ut på tur og lade opp til en ny uke. Jeg har i tillegg helgerulleringen på senteret denne helgen, så jeg skal innom her å ha time både lørdag og søndag. Jeg liker de helgetimene godt, og gleder meg til å spre masse treningsglede denne helgen!

Har dere noen koselige planer denne helgen? 😊 Del veldig gjerne med meg i kommentarfeltet!

 

Smiiiil, Maren 

 

8 kommentarer
    1. Så fine planer. Vi får også besøk av et vennepar i morgen, så glad for at det er lov igjen! Ellers står det baking og trening på planen. God helg 😊💕

    2. For en deilig helg. Fredags og helge følelse er så digg. Kos deg. Her blir det jobb helg. Men jobber bare dag resten av helgen nå, så da blir det hygge kveld hjemme alene ihvertfall med god tv og god mat og godis.
      Elsker forresten at du ikke har gitt opp bloggen ennå. Den er så fin og perfekt i en uperfekt verden om dagen. Stå på og heia deg. Klem

    3. Det hørtes ut som en veldig koselig og fin helg, Maren😍 I dag har jeg løpt intervaller ute i motbakke og kost meg med en god lunsj mens jeg har lest Shape up🤗 Resten av dagen skal jeg slappe av med serietitting, og i kveld blir det lompepizza og godis på menyen🤩 I morgen blir det en gåtur med hundene til foreldrene mine og middag hos de etterpå❤️ Perfekt helg🙏 Ønsker deg en fin helg videre og takk for at du inspirerer med gode treningsøkter👏🏻❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg