Planene for dagen

Reklame | Annonselenker

Jeans – HER / Genser – HER / Sko – HER

God morgen😊 Ny dag, med litt reduserte muligheter, men vi fortsetter å gjøre det beste ut av det😊 I dag tenkte jeg å dele mine planer med dere, selv om de er begrenset av situasjonen vi er i, så er det kanskje fint å se litt hva man fyller hverdagen med. Dagens planer:

🖤 Lage en stor kopp kaffe med varm havremelk

🖤 Oppdatere bloggen på morgenen

🖤 Gå gjennom mailboksen og sosiale kanaler

🖤 Ut på tur i skogen, med podcast på øret

🖤 Prøve å lage en digg lunsj, som jeg kan dele med andre mat-lei og uinspirerte folk der ute.

🖤 Lage treningsprogrammer. Helt uten utstyr, med vanlig treningsutstyr og med alternativt hjemme-utstyr.

🖤 Filme treningsprogrammene + starte redigeringen

🖤 Oppdatere bloggen igjen med en skikkelig god middags-oppskrift

🖤 Finne frem et av mine egne treningsprogrammer (samlet i høydepunkt på min instagramprofil) og teste det på stuegulvet.

🖤 Lage middag, og prøve å finne en litt sunn dessert

🖤 Ligge rett ut på sofaen og se på serier

Ikke veldig spennende planer, men det er altså det jeg skal fylle dagen med. Jobbe hjemme, trene hjemme, lage mat hjemme, spise hjemme og slappe av hjemme.

Hva skal du fylle dagen din med? Del gjerne litt med meg i kommentarfeltet😊

 

Smiiil, Maren

 

2 kommentarer
    1. Såå herlig <3 Koselig å titte innom bloggen din på morgenen.

      Tips til sunn dessert: Kesam blandet med sjokoladeprotein, sukrin gold og bakekakao toppet med banan og bær!
      Eller dele opp bananer i skiver, putte peanøttsmør i midten og smelte mørk sjokolade som du tar rundt og putte det i kjøleskap/frysen, så det blir sjokoladetrekk 🙂
      Eventuelt god, gammeldags fruktsalat.

      Ønsker deg en gooood dag <3

    2. Heisann, og takk for at du alltid sprer glede og treningsmotivasjon ☀️
      Jeg fyller dagen min med jobb. Vet jeg skal være glad for at jeg har en trygg jobb, men akkurat nå er det hakket for travelt 🙈
      Hvilket kamera har du? 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg