Overveldet og takknemlig + ny video

Reklame | Annonselenker

God kveld, verdens fineste gjeng❤️ Altå wow for en respons på min aller første vlogg, dere er så rause, gode og snille i tilbakemeldingene deres. Jeg var så redd for å åpne kommentarfeltet, men det var det ingen grunn til, for hele kommentarfeltet mitt er fylt med kjærlighet. Ikke en eneste slem kommentar, ikke én!! Tusen tusen takk🙏🏻❤️

Dette gir motivasjon til å fortsette, og jevnt dele vlogger og video med dere. I dag tok jeg kamera med på en herlig utendørs-økt, og har nå den økten klar i en ny video til dere. Jeg skal få litt mer innhold til den videoen, så kommer det straks en film til. Gikk du glipp av den første vloggen kan du se den HER

Bukse – HER  / Bluse – HER  / Sko – HER

Dagen i dag har vært fin. Jeg ser ingen andre folk enn den ene personen dere nå vet at jeg henger mye sammen med❤️ Jeg holde meg unna alt og alle nå, og er så forsiktig jeg bare kan. Jeg skal være frisk og klar når det blir behov for meg på sykehuset, for den dagen vil komme🙏🏻😕 Vi trener hjemme, ser masse filmer og serier, lager god mat, går lange turer, og koser oss veldig sammen. Jeg filmer også masse til YouTube, lager en haug av økter både til mine egne kanaler og til senteret jeg jobber på. Dagene fylles godt opp, og det er så deilig.

Mens dere venter på neste vlogg, så kan dere se en video jeg lage i går, for treningssenteret jeg jobber på. Jeg la de ut på min egen YouTube-kanal også. Dere må veldig gjerne abonnere på kanalen min, så får dere med dere når det skjer noe nytt der!

 

Ha en fin kveld mine venner❤️ Gleder meg til å oppdatere bloggen for dere igjen i morgen. Takk for at dere er her😊

 

Smiiil, Maren 

 

8 kommentarer
    1. Hei!
      Ville bare si at bloggen din definitivt er et trivelig fristed i disse Coronatider. Alltid inspirerende og koselig å komme inn her, bildene dine er så fine, og du ser så fresh og fantastisk ut 😀
      Også må jeg si at jeg er fryktelig glad det fortsatt finnes gode blogger, når det tidvis virker som Instagram overtar mer og mer. Ønsker deg en super dag 🙂

    2. Altså, det kunne jo ikke vært et bedre tidspunkt enn nå å starte med youtube! Treningssenter er stengt, og folk vil trene… Gjerne mer av akkurat sånne typer treningsvideoer! Du er KNALLFLINK, Maren! Elsker dette! 😀 Stor klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg