Oslohelgen i bilder

Reklame | Sponset hotellopphold

Jeg har ikke ord for denne helgen, så derfor lar jeg bildene tale for seg. Dette er snaps fra telefonen min, og viser i grunn helgen godt oppsummert. Helgen har vært fylt med en fantastisk team-samling med Strongbody, masse faglig påfyll, gode diskusjoner og bøttevis med inspirasjon.

Vi hadde et herlig opphold på Comfort Hotel Xpress Central Station med tidenes rom med utsikt. Masse god mat og drikke, og helt vanvittig fint vær med 30 plussgrader og ikke en sky på himmelen. La oss ta en titt på hvordan helgen så ut gjennom min telefon:

Denne helgen har bare vært masse kos, og masse påfyll av energi, faglig påfyll og bøttevis med sosial hygge, og kvalitetstid med fine folk. Nei steike heller for en helg, denne lever jeg lenge på❤️

Nå er jeg vel hjemme igjen i Kristiansand, og skal smelle sammen en hjemmelaget pizza før resten av kvelden blir på sofaen med macen i fanget, og planer ut til nye kunder. En helt perfekt avslutning på helgen😊

Jeg håper helgen din har vært nydelig, og at du er ladet opp og klar for en ny uke❤️

 

Smiiiiil, Maren 

 

 

4 kommentarer
      1. Hehe, nei😊 Jeg samarbeider kun med Comfort Grand Central og Comfort Xpress Central Station (ligger rett ved siden av hverandre, og er samme kjede). Jeg har samarbeidet med dem i mange mange år, og trives veldig godt der😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg